شهید آوینی
 
گروه برتر دوازدهمين دوره مسابقات سراسری تواشيح معرفی شدند

پنج گروه برتر دوازدهمين دوره مسابقات سراسری هم‌خوانی قرآن و مديحه‌سرايی، ديشب با برپايی آيين اختتاميه با حضور آيت‌الله خزعلی در مجتمع فرهنگی سيدالشهداء معرفی و تجليل شدند.

گروه برتر دوازدهمين دوره مسابقات هم‌خوانی قرآن و تواشيح، گروه «ياسين» از استان مازندران بود كه يك جلد كلام‌الله مجيد، لوح تقدير و يك ميليون و 500 هزار تومان كمك هزينه سفر به عتبات عاليات دريافت كرد.

گروه«سلام» از استان اصفهان عنوان دوم اين دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد و يك جلد كلام‌الله مجيد، لوح تقدير و يك ميليون و 250 هزار تومان كمك هزينه سفر به سوريه را به عنوان جايزه دريافت كرد.

رتبه سوم دوازدهمين دوره از مسابقات هم‌خوانی قرآن و تواشيح از آن گروه «معراج» از بوشهر شد و يك جلد كلام‌الله مجيد، لوح تقدير و يك ميليون تومان كمك هزينه سفر به مشهد مقدس نيز دريافت كرد.

گروه «سيرة‌النبی» از خراسان رضوی و گروه نور از استان مازندران به ترتيب مقام چهارم و پنجم را كسب كردند و يك جلد كلام‌الله مجيد، لوح تقدير و 800 هزار تومان كمك هزينه سفر به مشهد مقدس به آنان اهدا شد.

جوايز گروه‌های برتر به دست آيت‌الله خزعلی دبيركل بنياد بين‌المللی غدير، حجت‌الاسلام‌والمسلمين «احمديان» معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خيريه و حجت‌الاسلام‌والمسلمين«شهيدی» نماينده هيئت داوران به گروه‌های برتر مسابقات در آيين اختتاميه دوازدهمين دوره مسابقات هم‌خوانی و تواشيح اهدا شد.

يادآوری می‌شود پيش از اين از سوی مسئولان اوقاف اعلام شده بود كه گروه اول اين مسابقات به حج تمتع اعزام می‌شوند، گروه دوم، يك ميليون و 250 هزار تومان كمك هزينه سفر به عتبات عاليات، گروه سوم 10 ميليون ريال، گروه چهارم هشت ميليون ريال و گروه پنجم هفت ميليون ريال دريافت می‌كنند.

منبع : خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo