شهید آوینی
 
نرم‌افزار رساله 11 مرجع تقلید تولید شد

نرم‌افزار «جامع رساله توضیح‌المسائل» شامل رساله توضیح‌المسائل11 تن از مراجع عظام تقلید کاری مشترک از مؤسسات نرم‌افزاری یمین و کوثر در قم تولید شد.
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران، مدیر مؤسسه نرم‌افزاری کوثر با بیان این که این نرم‌افزار نسخه جدید و ارتقاء یافته نرم‌افزار رساله توضیح‌المسائل است، افزود: در این نرم افزار متن کلیات رساله توضیح‌المسائل 11 تن از مراجع عظام تقلید؛ امام خمینی(ره)، آیت‌الله شیخ جواد تبریزی(ره)، آیت‌الله فاضل لنکرانی(ره)، آیت‌الله خامنه‌ای، آیت‌الله بهجت، آیت‌الله سیستانی، آیت‌الله شاهرودی، آیت‌الله صافی گلپایگانی، آیت‌الله مکارم شیرازی ، آیت‌الله لنگرودی و آیت‌الله صانعی به صورت کامل عرضه شده‌است.

سیدمهدی حسین‌زاده ادامه داد: کاربران این نرم‌افزار می‌توانند هر مسئله را با استفاده از سیستم جستجو با حداقل زمان ممکن بیابند.

وی با اشاره به قابلیت‌های این نرم‌افزار، تصریح کرد: از جمله قابلیت‌های نرم‌افزار رساله توضیح‌المسائل، ارائه احکام خاص به صورت موضوعی است.

وی افزود: با استفاده از این قابلیت می‌توان به صورت موضوعی از احکام قرآن، احکام بانوان، احکام کودکان، احکام خانواده و ... مطلع شد.

وی خاطرنشان کرد: زندگینامه و عکس بیش از 50 تن از مراجع و علما در این نرم‌افزار عرضه شده‌است.

حسین‌زاده به قسمت‌های نگارخانه و سایت‌های مراجع در این نرم‌افزار اشاره کرد و اظهار داشت: بیش از 27 قطعه فیلم از لحظات به یاد ماندنی مراجع عظام تقلید و لیست سایت‌های مراجع در این نرم‌افزار قابل مشاهده است.

وی از جمله سایر ویژگی‌های این نرم‌افزار را فرهنگ لغات آن برشمرد و گفت: بیش از 500 لغت فقهی مورد نیاز کاربران، به همراه توضیح کامل و جامع در این نرم‌افزار نمایش داده شده‌

منبع:سایت فرهنگ انقلای اسلامی

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo