شهید آوینی
 
نشست رهبري نقطه عطفي در تحولات اصلاحي حوزه بود

جمعي از اساتيد، فضلا و مبلغان حوزه‌هاي علميه با ارسال نامه‌اي خطاب به مقام معظم رهبري تاكيد كردند: نشست صميمي در محضر آن رهبري معزّز فرزانه، نقطه عطف ماندگاري در تحولات اصلاحي حوزه و روحانيت رقم زد.

متن نامه جمعي از اساتيد، فضلا و مبلغان حوزه‌هاي علميه خطاب به مقام معظم رهبري بدين شرح است:
«رهبر حكيم و فرزانه انقلاب اسلامي حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌‌اي «دام ظلّه الوارف»
سلام عليكم و رحمة‌الله
نشست صميمي اساتيد، فضلا و مبلغان حوزه‌هاي علميه در محضر آن رهبري معزّز فرزانه، نقطه عطف ماندگاري در تحولات اصلاحي حوزه و روحانيت رقم زد. حضرتعالي با فرصت‌گذاري ممتّع و طولاني، بذل عنايت و اشتياق در استماع ديدگاه‌ها و نقدها و پيشنهادهاي فضلاي جوان و ايجاد ترغيب در فضاي باز تبادل‌ افكار، نشان داديد كه مسائل حوزه و روحانيت از دغدغه‌هاي بنيادين و استراتژيك رهبري نظام اسلامي است. اين مهم، در سخنان پاياني با تعبيرات و نكاتي دقيق، صريح و شفاف ظهوري مجدد يافت. تأكيد بر اصول اساسي چون ضرورت آينده‌نگري در برنامه‌ريزي و فعاليت حوزه، اصلاح مداوم برنامه‌‌ها، تحول‌گرايي و مديريت تحول، بازنگري در متون درسي، نوسازي تشكيلات و سازماندهي حوزه، شكل‌يابي، آمار و اطلاعات مناسب در فعاليت‌ها و نيازهاي روحانيت، نهضت آزادانديشي و آزادنگري، و ده‌ها نكته ديگر، راهبردهاي روشن و غير قابل تأويل را در پيش‌ راه مديران و برنامه‌ريزان حوزه و روحانيت بازگشود.
اينك، ما به عنوان جمعي از مديران نهادهاي حوزه‌‌اي، با آن رهبر حكيم و ژرف‌انديش تجديد پيمان مي‌كنيم كه به ياري خداوند متعال با تمامي قوت و توان در زمينه‌سازي، راهكارجويي و تحقق بخشي از آن منويات گرانمايه تلاش كنيم و با مقدورات نهادي، سازماني خود در ترسيم تصوير رفيع حوزه و روحانيت در چشم‌‌انداز 20 ساله نظام جمهوري اسلامي ايران نقش‌آفرين باشيم.
با اميد سلامت و دوام توفيقات حضرتعالي و استمرار انقلاب اسلامي تا نهضت جهاني حضرت مهدي (عج).

منبع : خبرگزاری فارس

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo