شهید آوینی

 

هزار كيلومتر ركاب‌زنی دوچرخه‌سوار بسيجی از اصفهان به عشق شهدای شلمچه

دوچرخه‌سوار بسيجی از اصفهان به عشق شهدای شلمچه و به‌قصد تجديد بيعت با آنان هزار كيلومتر فاصله اصفهان تا شلمچه را ركاب زد.

يك دوچرخه‌سوار بسيجی، از دامنه اصفهان با ركاب زدن مسافت بيش از يك هزار كيلومتری، با حضور در مشهد شهيدان شلمچه ضمن ادای احترام به مقام شامخ حماسه‌سازان هشت سال دفاع مقدس با آرمان آن عزيزان تجديدپيمان كرد.

بنابر اين‌گزارش، «ناصر اسماعيلی» كه به عشق ديدار با شهدای شلمچه مسير دامنه اصفهان تا خرمشهر و شلمچه را ركاب زده است، گفت: روزانه بيش از يك‌صد كيلومتر را در مدت يك هفته ركاب زدم و به مشهد فاطميون دفاع مقدس رسيدم.

وی كه دو سال است كار دوچرخه‌سواری را به‌صورت حرفه‌ای دنبال می‌كند، در طول مسير با عبور از شهرهای دورود، خرم آباد، پل‌دختر، انديمشك، شوش و خرمشهر فاصله هزار كيلومتری دامنه اصفهان تا شملچه را طی كرده است.

اين دوچرخه‌سوار بسيجی در بدو ورود به شهرهای مسير با حضور در گلزار شهيدان اين شهرها به مقام شهيدان انقلاب اسلامی و حماسه هشت سال دفاع مقدس نيز ادای احترام كرده است.

به عشق ديدار با شهدای شلمچه روزانه بيش از يك‌صد كيلومتر را در مدت يك هفته ركاب زدم و به مشهد فاطميون دفاع مقدس رسيدم.

اسماعيلی همچنين با حضور در مسجد جامعه خرمشهر و مركز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر با مردم اين شهر قهرمان ديدار و از نزديك در جريان حماسه مقاومت و فتح خرمشهر قرار گرفت.

همچنين از سوی مديريت مركز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر به اين ورزشكار بسيجی هدايايی اهداء و از اقدام اين زاير سرزمين نور تجليل به عمل آمد.

يادآوری می‌شود، اين ورزشكار بيسجی مدت يك سال است كه زير نظر فدراسيون دوچرخه‌سواری كشورمان فعاليت می‌كند. 

 منبع : خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo