شهید آوینی

 

 افتتاح چهار سالن ورزشی ويژه جانبازان به مناسبت ميلاد امام رضا(ع) در تهران

بنا به گفته مدير تربيت بدنی شهرداری تهران، به مناسبت ميلاد امام رضا(ع) تا يك ماه آينده چهار سالن ورزشی ديگر ويژه جانبازان و معلولان راه‌اندازی می‌شود.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تهران، «مصطفی آجرلو» مدير تربيت بدنی شهرداری تهران در مراسم افتتاحيه نخستين سالن ورزشی چند منظوره ويژه جانبازان و معلولان در منطقه 15، با بيان اين مطلب گفت: تاكنون 120 سوله بحران و 93 سوله به‌عنوان سالن ورزشی بانوان به نام «الزهرا(س)» در مناطق 22گانه راه‌اندازی شده است.
آجرلو تصريح كرد:‌ به مناسبت سالروز ولادت حضرت امام رضا(ع) تا يك ماه آينده چهار سالن ديگر نيز در مناطق مختلف شهر تهران ويژه جانبازان افتتاح خواهد شد كه در مجموع مناطق 22 گانه دارای پنج سالن ورزشی ويژه جانبازان و معلولان با نام مقدس «حضرت ابوالفضل‌العباس(ع)» خواهد شد.

«محمد پورنبوی» شهردار منطقه 15 نيز در اين مراسم طی سخنانی گفت: شهرداری اين منطقه به‌عنوان يك نهاد اجتماعی در خدمت پهلوانان و پيشكسوتان ورزش جانبازان و عموم شهروندان است و برای پركردن اوقات فراغت، تزكيه نفس و اشاعه فرهنگ پهلوانی تمام سعی و تلاش خود را به كار خواهد گرفت تا با ايجاد سالن‌های ورزشی چندمنظوره، زمين چمن مصنوعی و فراهم كردن امكانات ورزشی، محيط اجتماعی سالمی را برای شهروندان ايجاد كند.

وی همچنين اظهار كرد: شهرداری منطقه 15 آمادگی دارد تا با بخش خصوصی برای ايجاد فضای ورزشی همكاری و از ظرفيت آنها در توسعه ساخت فضاهای ورزشی و ترويج ورزش همگانی در بوستان‌ها استفاده كند.

همچنين نخستين سالن ورزشی ويژه جانبازان در زمينی به مساحت يك‌هزار مترمربع و با هزينه‌ای بالغ بر پنج ميليارد ريال ساخته شده است.

 منبع: خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo