شهید آوینی

 

رزمایش حزب الله پیام روشنی برای اسرائیل است

دبیرکل جنبش حزب الله لبنان شب چهار شنبه درباره مانور اخیر این جنبش با تمجید از نیروهای مقاومت،برگزاری این رزمایش را پیام روشن و واضحی برای رژیم صهیونیستی دانست.

به نقل از روزنامه "الاخبار"، سید حسن نصرالله در پیامی که از یک شبکه تلویزیونی داخلی درلبنان پخش می شد، درباره رزمایش اخیر نیروهای حزب الله اعلام کرد: آنچه که در روزهای اخیرا انجام دادید، قطعا پیام واضح و روشنی به دشمنی است که چند روزپیش از آن، مانوری را برگزار کرد.

دبیرکل جنبش حزب الله لبنان خاطرنشان کرد: این رزمایش پیامی آشکاربه دشمن است به اینکه دلیرمردان، قهرمانان و مبارزان مقاومت اسلامی نه تنها همچنان برای دفاع، جهاد و جانفشانی آماده اند، بلکه آنان امروز ایمانشان قوی تر، تصمیمشان محکم تر و توکلشان به خداوند باری تعالی بیشتر شده و همچنین یقینشان به پیروزی موعود افزایش یافته است.

وی افزود: این پیامتان که امروز ارسال کردید؛ یکی از راه های حمایت ودفاع از این زمین مقدس و مبارک و دفاع از ملت شریف لبنان است.

دوشنبه 14 آبان روزنامه الاخبار از برگزاری رزمایش بزرگ حزب الله خبر داد و نوشت : هزاران تن ازمبارزان حزب الله طی سه روزگذشته مانور بزرگ تاریخی را در تاریخ حزب الله برگزار کردند.

منابع آگاه دراین باره گفتند: این مانوربزرگ در برابرچشمان نیروهای اشغالگر اسرائیلی و نیروهای بین المللی مستقر درجنوب لبنان با نظارت شخص سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب الله لبنان برگزارشد که درآن انواع ادوات، تجهیزات نظامی، امنیتی و لجستیکی به نمایش درآمد.

دراولین واکنش حزب الله به این رزمایش شیخ نعیم قاسم معاون سید حسن نصرالله درمصاحبه با شبکه otv لبنان با تایید برگزاری این رزمایش گفت : این رزمایش بزرگ و مهم در واقع نشان دهنده بخشی از آمادگی حزب الله است.

این درحالی است که فؤاد سنیوره نخست وزیرلبنان درپاسخ به پرسشی درباره رزمایش حزب الله مجبورشد، تا سکوت خود را دربرابر مانور اسرائیل درمرزهای لبنان بشکند و این مانور را محکوم کند، اما برگزاری رزمایش حزب الله را تکذیب کرد.

 منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo