شهید آوینی

 

فراخوان بزرگ فيلمنامه و فيلم‌های كوتاه پنج دقيقه‌ای بسيج

گروه تلويزيونی بسيج به مناسبت بزرگداشت پنجم آذر ، سالروز تاريخی فرمان امام خمينی(ره) و گرامی‌داشت هفته بسيج ، فراخوان بزرگ طرح و فيلم‌های كوتاه (داستانی، مستند، نماهنگ و فتو رمان) را با همکاری گروه تلويزيونی شبكه دو، سيمافيلم، مجتمع فرهنگی بلال و مركز فرهنگی هنر صبا اعلام کرد .

اهداف اين جشنواره كه با مشاركت گروه تلويزيونی بسيج و شبكه دو، سيمافيلم، مجتمع فرهنگی بلال و مركز فرهنگی هنر صبا برگزار می‌شود، ايجاد شوق عمومی، استفاده از افكار و بهره‌‌مندی از ظرفيت بيانی فوق‌العاده فيلم كوتاه و تعامل سازنده با قشر وسيع هنرمندان جوان و كشف استهدادهای تازه بيان شده‌است. محورهای مضمونی برای ساخت و ارسال اثر به اين جشنواره با عناوين «تجلی بسيج در عرصه‌های مختلف جامعه»، «تصوير گويای عملكرد بسيج در 3 دهه گذشته» و «واگويه زوايای پنهان و ناگفته مقاومت و پايداری مردمی» تبيين شده‌است.

توليد فيلم‌های كوتاه(داستانی، مستند، نماهنگ و فتو رمان) تا سقف 5 دقيقه(نماد 5 آذر، سالروز تاريخی فرمان امام خمينی(ره) مبنی بر تشكيل بسيج 20 ميليونی و گرامی‌داشت هفته بسيج) قالب‌های بيانی برای ساخت اثر است.

ارسال تمامی فيلم‌های مرتبط بر اساس محورهای مضمونی و قالب‌های بيانی بالا، پس از ارسال و رويت و انتخاب، مشمول حمايت خريد حق رايت تلويزيونی و فرهنگی خواهدشد.

طرح‌های اخذ شده كه واجد اولويت‌های مورد نظر باشد، در مرحله ساخت مورد حمايت مالی قرار خواهدگرفت.

فيلم‌های برگزيده از شبكه دو سيما پخش می‌شود و پس از داوری به 5 اثر برگزيده جوايزی نفيس اهدا می‌شود.

تمامی سازمان‌های فرهنگی، فيلمسازان و علاقه‌مندان می‌توانند آثار و طرح‌های خود را حداكثر تا تاريخ 25 آبان‌ماه سال 86 به صندوق پستی 1419 _ 14395 ارسال يا برای دريافت اطلاعات بيشتر به شماره تلفن‌های 88977123 تا 25 تماس بگيرند.

كسانی كه مايل به استفاده از حمايت‌های مالی برای توليد طرح‌هايشان هستند بايد زودتر از موعد اعلام شده به ارسال طرح‌هايشان اقدام كنند.

 

منبع: خبرگزاری قرآنی ایران ( ایکنا )

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo