شهید آوینی

 

مسوول روابط عمومی بسيج كشور : بسيج يك فرهنگ و رسانه فرهنگ ساز است

مسوول روابط عمومی بسيج كشور گفت: لازم است كه بسيج و رسانه ها با هم تعامل بيشتری داشته باشند.

سردار علی اشرف نوری در پنجمين همايش سراسری بسيج و رسانه و در جمع مديران مطبوعات، خبرگزاری ها و شبكه های صدا و سيما اضافه كرد: اين چنين نشست هايی باعث نزديكتر شدن رسانه ها و بسيج می شود و كمك می كند اگر كاستی است با برنامه ريزی و تعامل از بين برود.

وی از جهت گيری رسانه ها در راستای تفكر بسيج به عنوان ويژگی مشتركی ياد كرد كه می تواند در راستای اهداف همايش كارساز باشد.

نوری اشاره به ظرفيت وسيع و گسترده بسيج اظهار داشت: بسيج به عنوان يك نهاد مردمی می تواند كاركرد جدی داشته باشد و در اين ميان رسانه نيز موظف است تا در جهت توسعه فرهنگ و تفكر بسيج در جامعه و حتی در سطوح بين المللی بكوشد.

مسوول روابط عمومی بسيج كشور از تلاش در جهت معرفی تشكل بسيج به عنوان يكی ديگر از رسالات رسانه ها نام برد و در توضيح عنوان كرد: اگرچه كه به نظر می رسد تحقق ارتش 20 ميليونی به عهده نيروی مقاومت بسيج است اما اين بدون كمك و بستر فرهنگ سازی محقق نمی شود بنابراين ضروری است كه بيشترين تعاملر بسيج و رسانه در اين حوزه باشد.

نوری افزود: در صورتی كه رسانه با عرصه های فعاليتی و كاركرد بسيج آشنايی كافی داشته باشد می تواند در جهت فرهنگ سازی بسيج موفق باشد چرا كه بسيج به دليل گستردگی هر روزص فعاليت قابليت و كار آمدی جديدی را از خود بروز می دهد.

 

 منبع: خبرگزاری قرآنی ایران ( ایکنا )

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo