شهید آوینی

 

تجليل از خادمين و اعضا ستاد اقامه نماز كرمان

به پاس كسب رتبه اول و نمونه ستاد اقامه نماز شركت برق منطقه‌ای كرمان در دهمين جشنواره شهيد رجائی استان، از اعضا و خادمين ستاد اقامه نماز اين شركت تقدير شد.

به پاس كسب رتبه اول و نمونه ستاد اقامه نماز شركت برق منطقه‌ای كرمان در دهمين جشنواره شهيد رجائی استان، از اعضا و خادمين ستاد اقامه نماز اين شركت با حضور كاركنان و مديران و حجةالاسلام «عرب‌پور»، دبير ستاد اقامه نماز استان و امام جماعت شركت برق منطقه‌ای و به هنگام اقامه نماز ظهر و عصر در محل نمازخانه شركت تجليل و تقدير به‌عمل آمد.

در اين مراسم «عبدالخالق‌زاده»، مدير عامل برق منطقه‌ای كرمان، اظهار داشت: اقامه و ترويج فرهنگ انسان‌ساز نماز در سازمان‌ها امری مهم و اساسی است و كاركنان نياز به داشتن يك روحيه معنوی بالا دارند تا بتوانند در امر خدمت رسانی به مردم تكريم ارباب رجوع بيشتر موفق باشند.

همچنين در اين مراسم از تعدادی كاركنان اين شركت كه در طول دوران دفاع مقدس داوطلبانه در جبهه‌های نبرد حق عليه باطل حضور داشتند با اهدا لوح، تقدير به‌عمل آمد.

در پايان لوح ويژه تقدير دفتر امور فرهنگی وزارت نيرو به پاس تلاش‌ها و زحمات «عبدالخالق‌زاده» در امر توسعه امور فرهنگی و قرآنی، توسط حجة‌الاسلام «عربپور» به ايشان اهدا شد.

منبع: خبرگزاری قرآنی ایران

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo