شهید آوینی

 

سی مجموعه فرهنگی در كرج مشمول طرح جامع فرهنگی مي‌شوند

رئیس كمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر كرج از اجرای طرح جامع فرهنگی در این شهرستان خبر داد و گفت: در 30 مجموعه فرهنگی این طرح به اجرا در خواهد آمد.

علی پورمظاهری افزود: این طرح به منظور گسترش و ساماندهی فعالیت‌های فرهنگی از سوی كمیسیون فرهنگی اجتماعی و زیست شهری شورای اسلامی شهر كرج و ادارات مربوطه در حال تدوین است.
وی اظهار داشت: در حال حاضر 30 مجموعه فرهنگی تأثیرگذار در سطح شهرستان شناسایی شده‌اند كه قرار است این طرح در این مجموعه‌ها به اجرا در‌آید.
این مسئول تأكید كرد: تهیه برنامه‌های فرهنگی به منظور ساماندهی دیگر ارگان‌های فرهنگی از وظایف مجموعه‌های شناسایی شده است.

پورمظاهری افزود: با برنامه‌ریزي‌های انجام شده در نظر داریم تا با تشكیل كمیته‌های تخصصی و به كارگیری كارشناسان زبده برنامه‌های مدونی را برای هر چه بهتر شدن مسائل فرهنگی شهر ایجاد كنیم.
رئیس كمیسیون فرهنگی شورای شهر كرج كه خود به عنوان دبیر طرح جامع فرهنگی كرج برگزیده شده است همچنین از انتخاب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی كرج به عنوان دبیر‌خانه این طرح خبر داد و تصریح كرد: برای آنكه بتوان در طولانی مدت این برنامه را اجرایی كرد نیاز به برنامه‌ریزی كوتاه مدت، میان ‌مدت و بلند مدت داریم.

پور‌مظاهری اظهار داشت: برای اجرای این طرح باید از توانمندی دستگاه‌های فرهنگی شهر استفاده بهینه كرد و همچنین از انجام كارهای موازی در این زمینه پرهیز كرد.
وی در پایان گفت: با این اقدامات مي‌توان امیدوار بود كه بتوان سطح فعالیت فرهنگی در شهرستان كرج را ارتقاء داد.

منبع: خبرگزاری فارس

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo