شهید آوینی

 

تقدیر خانواده های شهدا از رییس جمهور

رئیس جمهوری اسلامی ایران در جمع خانواده های شهدا و گروههای مختلف مردم گفت : امروز پیام شهیدان انقلاب اسلامی سیطره تبلیغاتی دشمنان را درهم شکسته و به گوش جهانیان رسیده است .

مادران چند شهید به نمایندگی از خانواده های چهار هزار شهید گلگون کفن منطقه 17 به پاس مواضع انقلابی و دفاع شجاعانه دکتر محمود احمدی نژاد از آرمان های انقلاب اسلامی در مجامع جهانی به ویژه سخنرانی در دانشگاه کلمبیا لوح شجاعت علوی را به رئیس جمهور اهدا کردند.

دکتر احمدی نژاد ساعت 20 و 30 دقیقه چهارشنبه شب هنگام ورود به خیابان منتهی به مسجد امام رضا (ع ) در جنوب تهران مورد استقبال پرشور مردم به ویژه جوانان منطقه هفده قرار گرفت .

رئیس جمهوری در محفلی با عنوان « شبی با شهدا » که با حضور خانواده های معظم شهیدان و گروه های مختلف مردم منطقه 17 تهران درمسجدامام رضا(ع ) برگزارشد تاکید کرد : من یک دقیقه در بین شما بودن را با هزار سال و همه دنیای غرب عوض نخواهم کرد.

رئیس جمهور با تجلیل از نقش شهیدان و جاودانگی آثارخون آن عزیزان گفت : امروز 150 هزار وصیت نامه بجا مانده از شهیدان یک گنجینه و سرمایه ارزنده است که راه و مسیر این انقلاب ونظام را ترسیم می کند.

رئیس جمهور بااشاره به استقبال مردم جهان و ملت های محروم کشورهای گوناگون از شعارها و آرمان های ملت ایران گفت : امروز پیام شهیدان انقلاب اسلامی سیطره تبلیغاتی دشمنان را درهم شکسته و به گوش جهانیان رسیده است .

دکتر احمدی نژاد افزود : براساس وعده الهی اراده خداوند براین است که بینی مستکبران به خاک مالیده شود و امروز می بینیم با ابزار وامکانات خودشان این وعده درحال تحقق است .

رئیس جمهور با بیان دلایل عصبانیت استکبار جهانی از ملت و انقلاب اسلامی ایران گفت : آنها سیطره 300 ساله بر جهان را برپا کرده بودند اما یک مرد الهی امد و پرچم توحید را بلند کرد و خواب انان را آشفته ساخت علت اصلی عصبانیت آنها این است که این انقلاب درست در زمانی روی داد که استکبار می خواست جشن پیروزی بگیرد.

رئیس جمهور گفت : من به همه دنیا اعلام می کنم بدانید قافله حرکت ملت ایران از گردنه های سنگین عبور کرده و دیگر هیچ قدرتی نمی تواند مانع پیروزی های پی در پی این ملت شود.
رئیس جمهور گفت : دشمنان ملت ایران را نشناخته اند و ما به آنها توصیه می کنیم به راه خداپرستی و معنویت برگردند و دست از تجاوز و توهین به ملت بردارند.

 منبع: خبرگزاری فرهنگ انقلاب اسلامي

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo