شهید آوینی

 

نمايشگاه قرآن دانشگاه آزاد اسلامی مشهد آغاز به كار كرد

نمايشگاه قرآن دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد در ماه مبارك رمضان در محل دانشكده فنی مهندسی اين دانشگاه آغاز به كار كرد.

نمايشگاه قرآن دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد با حضور معاون سياسی اجتماعی استانداری خراسان رضوی، رييس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد، فرماندار مشهد و جمعی از اساتيد و دانشجويان افتتاح گرديد.

اين نمايشگاه قرآنی شامل غرفه های مختلفی است. يكی از اين غرفه ها، غرفه پرسش و پاسخ دينی كه در آن با حضور يك استاد به سوالات و شبهات دانشجويان پيرامون دين پاسخ گفته می شود.

چند غرفه نمايشگاه آخرين دستاوردهای نرم افزاری دينی و كتب دينی و مذهبی توسط موسسات تبيان، موسسه فرهنگی فرات، نشر الف، انتشارات ميراث، موسسه فرهنگی عصر قرآن و كانون مجاور الرضا را به نمايش گذاشته است.

در غرفه آشنايی با تفاسير قرآنی، نمايشگاه كتب تفسيری مانند تفسيرالميزان، تفسير نمونه و برگزيده نمونه تفسير قرآن عظيم، تفسير مجمع البيان، تفسير تسنيم قرار دارد.

در اين نمايشگاه همچنين غرفه اكرام ايتام برپا شده است كه در روز افتتاحيه نمايشگاه 34 يتيم (23 دختر و 11 پسر) را دانشجويان و اساتيد تحت پوشش خود قرار دادند.

از ديگر غرفه های نمايشگاه غرفه خوشنويسی قرآنی بود كه دانشجويان در آن غرفه به خطاطی آيات قرآنی و روايات معصومين عليهم السلام می پردازند.

منبع: خبرگزاری قرآنی ایران

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo