شهید آوینی

 

 اعلام برنامه‌های محافل قرآنی قاريان مصری

برنامه‌های محافل قرآنی بسيج، با حضور قاريان مصری در چند روز آينده از ماه مبارك رمضان، اعلام شد.

بر اساس اين برنامه، پنج‌شنبه 12 مهر ماه جاری مصادف با 22 ماه مبارك رمضان؛ دانشگاه تربيت معلم تهران با حضور«علاءالدين احمد» و از ساعت 16:30، امامزاده اهل‌بن‌علی(ع) واقع در خيابات خاوران، خيابان اتابك از ساعت 21 با حضور«علاءالدين احمد»محافل انس با قرآن برگزار می‌كنند.

سالن شهيد آقا‌محمدی واقع در شهر قدس، بلوار 45 متری انقلاب، خيابان شهرداری ساعت 21 با حضور «طنطاوی» و در استان فارس، شيراز، مجتمع فرهنگی شلمچه با شركت«هنداوی» و از ساعت 21 روز پنج‌شنبه، محافل انس با قرآن برگزار خواهند كرد.

جمعه 13 مهر ماه جاری مصادف با 23 ماه مبارك رمضان؛ استان كرمان با حضور «علاءالدين احمد» ساعت 21، استان كهگيلويه و بويراحمد با شركت «رمضان الهنداوی» و در استان تهران، نمايشگاه قرآن واقع در بزرگراه رسالت، مصلای امام خمينی و در ساعت 20:30 با حضور «عبدالوهاب طنطاوی»، محافل انس با قرآن را برگزار می‌كنند.

شنبه، 14 مهر ماه جاری مصادف با 24 ماه مبارك رمضان؛ دانشگاه سوره تهران واقع در خيابان آزادی روبه‌روی خيابان شادمان با حضور«علاءالدين احمد»همچنين دانشگاه آزاد كرج با شركت «عبدالوهاب طنطاوی» ساعت 16:30، برگزار كننده محفل انس با قرآن كريم خواهند بود.

مسجد اولياء تهران با شركت «علاءالدين احمد» ساعت 21، مصلای نمازجمعه نظرآباد با حضور قاری برجسته «عبدالوهاب طنطاوی» ساعت 21 و استان گيلان در شهر رشت با حضور«رمضان الهنداوی» محافل انس با قرآن را در روز 24 ماه مبارك رمضان برپا خواهند كرد.
از اين تعداد محفل انس با قرآن، 60 محفل در تهران و شهرستان های استان تهران و مابقی نيز در استان ها برگزار می شود و يك قاری مصری و دو قاری ايرانی در هر محفل، به اجرای تلاوت می پردازند.

از اين تعداد محفل انس با قرآن، 60 محفل در تهران و شهرستان‌های استان تهران و مابقی نيز در استان‌ها برگزار می‌شود و يك قاری مصری و دو قاری ايرانی در هر محفل، به اجرای تلاوت می‌پردازند.

يادآوری می‌شود«حجاج‌ رمضان‌الهنداوی» امشب، سوم مهرماه در سازمان حج و زيارت و از ساعت 21 به اجرای برنامه می‌پردازد، علاءالدين ‌احمد از ساعت 9 صبح امروز در بسيج دانشجويی واقع در چهار راه ولی‌عصر تهران به تلاوت آياتی از كلام‌الله مجيد پرداخت.

همچنين در ساعت 21 و در كانون بسيجيان شهرری، علاء‌الدين احمد به اجرای برنامه می‌پردازد؛ محمودانور در استان كردستان، ممدوح‌جوده‌سعد در استان همدان و عبدالوهاب طنطاوی در اردبيل به تلاوت كلام نور خواهند پرداخت.

منبع: خبرگزاری قرآنی ایران

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo