شهید آوینی
 
مستند «طالب‌زاده» درباره 11 سپتامبر از تلويزيون پخش مي‌شود
بيستم شهريور، همزمان با ششمين سالروز واقعه 11 سپتامبر، فيلم مستندي درباره اين واقعه به كارگرداني «نادر طالب‌زاده» از تلويزيون پخش مي‌شود.
طالب‌زاده در اين باره اظهار كرد: از آنجا كه زمان وقوع اتفاقات 11 سپتامبر در آنجا بودم، فيلم مستندي به همين مناسبت ساخته ام با نام «من آنجا بودم» كه آنونس آن پخش شده است و قرار است بيستم شهريور ماه همزمان با سالگرد اين حادثه از تلويزيون پخش شود.

وي كه عضو مؤثر هيأت امناي جديد بنياد فارابي نيز هست، با فيلم «مسيح (ع)» در بخش اصلي سومين دوره جشنواره «منبرطلايي» روسيه شركت كرده است اما به دليل ساخت مستند اخيرش، و با وجود استقبال برگزاركنندگان جشنواره، از حضور وي در اين رويداد هنري شركت نمي‌كند.
فيلم «مسيح (ع)» كه پروسه طولاني را در ساخت طي كرده است و پس از گذشت چند سال به تازگي در نوبت اكران قرار گرفته، پس از جشنواره روسيه قرار است كه در دو جشنواره ديگر از ايتاليا و برزيل نيز حضور داشته باشد.

اين فيلم كه براساس نوشته اي از خود طالب زاده به مدت 100 دقيقه كارگرداني و تهيه شده است، محصول شبكه يك سيماست و بازيگراني چون احمد سليماني نيا در نقش عيسي، فتحعلي اويسي، احمد نجفي، مينا باقري و.. در آن به ايفاي نقش پرداخته اند.همچنين مديريت فيلمبرداري آن را صادق ميانجي بر عهده داشته و فريدون خوش آبافر صدابردار آن بوده است. اين در حالي است كه آرمان موسي پور نيز موسيقي تأثيرگذاري براي آن ساخته است.  

منبع: خبرگزاری فارس

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo