شهید آوینی
 
جشنواره بين‌المللی وبلاگ‌نويسی امام رضا(ع) برگزار می‌شود

اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی گيلان دومين دوره‌ی مسابقه‌ی بين‌المللی وبلاگ‌نويسی امام رضا(ع) را در گستره جهان اسلام برگزار می‌كند.

اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی گيلان در راستای ترويج فرهنگ و انديشه‌های امام رضا(ع) و عملی‌شدن سيره آن امام همام و بازشناسی، شكوفايی و تعالی هنر دوستداران آن حضرت همزمان با برگزاری پنجمين جشنواره فرهنگی هنری امام رضا(ع) در استان خراسان رضوی، دومين جشنواره بين‌ا‌لمللی وبلاگ‌نويسی امام رضا(ع) را در گستره جهان اسلام برگزار می‌كند.

جشنواره بين‌المللی وبلاگ‌نويسی امام رضا(ع)

علاقمندان می‌توانند آثار خود را در قالب وبلاگ به سايت «www.guilanblogtest.ir» در پنج رشته‌ی؛ قطعه‌ی ادبی – شعر رضوی – نامه‌ای به امام رضا(ع)، ابعاد معنوی شخصيت تابناك حضرت امام رضا(ع) و عكس‌های شخصی از سفر به آستان قدس رضوی، تأثير وجود مبارك آن حضرت بر زندگی ايرانيان و جهان اسلام، آثار توسل به حضرت رضا(ع) و خاطرات استجابت توسل به آن امام همام و طراحی زيباترين وبلاگ مرتبط با موضوع حضرت رضا(ع) به همراه عكس – نماهنگ ارسال كنند.

آخرين مهلت ارسال آثار حداكثر تا تاريخ يكم مهرماه امسال است. علاقه‌مندان برای دريافت اطلاعات بيشتر از جمله جوايز – شرايط جشنواره و معيارهای داوری می‌توانند به سايت «www.guilanblogtest.ir» مراجعه كنند.

منبع: خبرگزاری قرآنی ایران

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo