شهید آوینی

 

نماز جمعه در 17 شهرستان استان مرکزی برگزار می شود

مسئول دفتر سیاست گذاری امامان جمعه استان مرکزی گفت: در حال حاضر در 17 شهرستان استان مرکزی نماز جمعه به صورت مستمر برگزار می شود.

 محمد علی صالحی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران افزود: میلاجرد از توابع اراک به عنوان هجدهمین مرکز برگزاری نمازجمعه مجوز دریافت کرده است و پس از معارفه امام جمعه، این آیین عبادی، سیاسی در این شهر برپا می شود.

وی با اشاره به این که تا پایان سال چهار نقطه دیگر به این تعداد اضافه می شود، یادآورشد: دایر کردن نماز جمعه به درخواست مردم هر منطقه و متعهد شدن منطقه دایر می شود.

صالحی با اشاره به این که هم اکنون ۳۹۰‬ برادر و ‪ ۲۶۰‬خواهر با ستادهای برگزاری نماز جمعه شهرهای استان به صورت افتخاری همکاری دارند از مسئولان خواست: این ستاد را در احداث و تکمیل مصلاهای نماز جمعه یاری کنند.

این مقام فرهنگی استان خاطرنشان کرد: نمازجمعه یکی از عظیم‌ ترین یادگاران امام راحل است که در انقلاب احیا شد و موجب نمایش قدرت اتحاد و وحدت بیشتر ملت را فراهم کرد.

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه استان مرکزی گفت: آشنایی مردم با مسائل روز کشور و جهان، نا امیدی دشمنان، حمایت از حکومت و دولت و پل ارتباطی بین مردم و مسئولان از مهم‌ ترین آثار مفید نمازجمعه است.

وی از رسانه‌ها خواست اهمیت این فریضه ‌الهی را در طی سال اطلاع رسانی کنند و مردم به ویژه جوانان را به شرکت گسترده در نماز جمعه ترغیب وتشویق کنند.
 

منبع:خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo