شهید آوینی
 
راه‌اندازی نخستين پايگاه اينترنتی تخصصی قرآن كريم در تايلند

نخستين پايگاه اينترنتی تخصصی قرآنی در تايلند با عنوان www.quranrasul.com و به همت مؤسسه قرآنی الرسول الاعظم(ص) وابسته به سازمان حوزه‌ها و مدارس علميه خارج از كشور به تازگی آغاز به كار كرده است.

در تايلند، اين پايگاه اينترنتی قرآنی كه اولين سايت تخصصی قرآن كريم در تايلند است، توسط مؤسسه قرآنی الرسول الاعظم (ص) وابسته به سازمان حوزه‌ها و مدارس علميه خارج از كشور در تايلند راه‌اندازی شده است و مورد استفاده عموم مسلمانان، اعم از شيعه و سنی قرار می‌گيرد.

اين پايگاه اينترنتی قرآنی كه به معرفی معارف و آموزه‌های والای قرآن كريم پرداخته است، شامل قسمت‌هايی از جمله مقالات قرآنی، اخبار قرآنی، مصاحبه‌هايی از قاريان ممتاز تايلند، زندگی‌نامه قاريان شاخص جهان، بيانات شخصيت‌های شاخص قرآنی و دينی، تلاوت آيات قرآنی توسط قاريان ممتاز جهان اسلام و ... است.

همچنين، در اين پايگاه اينترنتی به بازتاب فعاليت‌های انجام شده در اين مؤسسه قرآنی از جمله اردوهای قرآنی- تربيتی جوانان تايلند و ديگر فعاليت‌های قرآنی در كشور تايلند می‌پردازد.

اكنون اين مؤسسه درصدد است تا به گسترش و افزايش قسمت‌های ديگری در اين سايت مانند قصه‌های قرآنی، دانستنی‌های قرآنی برای كودكان و نوجوانان، مسابقات قرآنی و... بپردازد.

يادآوری می‌شود، اين مؤسسه غير از ساخت اين پايگاه اينترنتی قرآنی و فعاليت‌های قرآنی انجام شده، برنامه‌های ديگری از جمله انتشار نشريه «پيام قرآن» كه در آينده‌ای نزديك منتشر می‌شود را در دستور كار خود قرار داده است.

http://www.quranrasul.com/

منبع:خبرگزاري قرآنی ایران

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo