شهید آوینی

 
برگزاری مراسم گرامی‌داشت سالروز ارتحال امام (ره) در كانون‌های فرهنگی اصفهان

گروه سياسی و اجتماعی: كانون‌های فرهنگی مساجد استان اصفهان سالروز ارتحال امام خمينی (ره) را گرامی می‌دارند.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) شعبه اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره كل تبليغات اسلامی استان اصفهان، جلسه‌ای با حضور مسؤول شورای هماهنگی تبليغات اسلامی استان و كانون‌های شاخص در محل اداره تبليغات اسلامی استان برگزار شد.

در اين جلسه، «حسن اسلامی»، نماينده اداره كل تبليغات اسلامی استان اصفهان در ستاد بزرگداشت حضرت امام خمينی (ره) استان ضمن خير مقدم، برنامه‌های اين اداره را در رابطه با مناسبت‌های ملی و مذهبی سال 86 و نحوه حمايت و پشتيبانی اين اداره كل از كانون‌های فرهنگی مطالبی را بيان كرد و گفت: برنامه اين اداره كل، حمايت از فعاليت‌های فرهنگی تشكل‌های دينی مساجد است و تا كنون كانون‌های زيادی از اين حمايت‌ها در قالب طرح‌های مختلف بهرمند شده‌اند.

وی با تشكر از زحمات و تلاش‌های مسؤولان كانون‌های فرهنگی در اجرای خوب برنامه‌ها و ارائه گزارش‌های مطلوب، خواستار ارتباط بيشتر آنها با اين اداره كل شد.

«اسلامی» به مناسبت‌های آينده اشاره كرد و گفت: در ايام سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و رحلت جانگداز حضرت امام خمينی (ره) قصد داريم با همكاری مسؤولان كانون‌های فرهنگی در 18 نقطه اصفهان به مدت يك هفته برنامه و مراسم بزرگداشت داشته باشيم.

وی افزود: اين برنامه‌ها از سوی اداره كل تبليغات اسلامی استان و شورای هماهنگی تبليغات اسلامی مورد حمايت و پشتيبانی قرار می‌گيرند.

در ادامه «عسكری»، مسؤول شورای هماهنگی تبليغات اسلامی استان، نحوه حمايت آن شورا را از كانون‌های فرهنگی در ايام سالگرد ارتحال امام بيان كرد.

در ادامه اين جلسه «يدالله يوسفی»، مسؤول امور كانون‌های فرهنگی اداره كل در خصوص هسته‌های فرهنگی توجيهات لازم را ارائه كرد.

منبع: خبرگزاری قرآنی ایران

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo