شهید آوینی

 
برگزاری جلسه 3 ساعته كمیته پیگیری سرنوشت‌ 4دیپلمات ربوده شده با خانواده‌ها

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری فارس، شب گذشته سید احمد موسوی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور و رئیس كمیته پیگیری سرنوشت 4 دیپلمات ربوده شده طی جلسه‌ای سه ساعته با خانواده‌های این 4 نفر به بررسی آخرین تحولات و تلاش‌های انجام شده در این زمینه پرداخت.
 
به گفته شاهرخ سلطان احمدی خواهرزاده كاظم اخوان، سید احمد موسوی از خانواده‌ها خواسته است تا در صورتی كه طرحی در خصوص پیگیری سرنوشت 4 دیپلمات دارند به كمیته ارائه دهند و كمیته پیگیری با بررسی طرح‌های ارائه شده از آن استقبال خواهد كرد.

سلطان احمدی جلسه مذكور را بسیار مثبت ارزیابی كرد و اظهار داشت: معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در ابتدای این جلسه از فعالیت‌های انجام شده طی ماه‌های گذشته گزارشی ارائه كرد و در خصوص برنامه‌های آتی كمیته را توضیح داد. وی در فضایی دوستانه به انتقادات و پیشنهادات خانواده‌ها گوش داد و پیشنهادات ارائه شده از سوی خانواده‌ها را دستور پیگیری داد.

وی با قدردانی از مسئول كمیته پیگیری 4 دیپلمات تلاش وی را برای پیگیری این پرونده امیدوار كننده خواند و افزود: آقای موسوی در این جلسه تاكید كرد با استفاده از ابزارها و روش‌های مختلف و توان بالفعل و بالقوه این كمیته، پرونده 4 دیپلمات را پیگیری خواهد كرد.

این عضو خانواده دیپلمات‌ ربوده شده تاكید كرد: اكنون با توضیحات آقای موسوی این اطمینان برای ما حاصل شده كه بالاخره بعد از 24 سال پرونده در مسیر درستی قرار گرفته و از حالت انفعالی خارج شده است. اكنون سازماندهی و تعامل خوبی بین خانواده‌ها و كمیته صورت گرفته و امیدواریم این تعامل به همین شكل ادامه پیدا كند.

منبع: خبرگزاری فارس

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo