شهید آوینی

 
گردهم‌آيي فعالان تشكل‌ها و كانون‌هاي دانشجويي دانشگاه تهران در مرقد حضرت امام (ره)

گردهم‌آيي فعالان تشكل‌ها و كانون‌هاي دانشجويي دانشگاه علوم پزشكي تهران در مرقد حضرت امام خميني (ره) برگزار شد.

گردهمايي فعالان تشكل‌ها و كانون‌هاي دانشجويي دانشگاه علوم پزشكي تهران با عنوان وفاق تشكل‌ها و كانون‌ها با شعار امام خميني (ره) محور اتحاد ملي و انسجام اسلامي و در راستاي محكوميت هتك حرمت ساحت مقدس پيامبر اعظم (ص) و اهل بيت (ع) و توهين به مراجع عظام صبح پنجشنبه در مرقد حضرت امام خميني (ره) برگزار شد.

در ابتداي مراسم فعالان تشكلها و كانون ها دانشجويي دانشگاه علوم پزشكي تهران با اداي احترام و تقديم تاج گل نسبت به امام خميني (ره) با آرمانهاي رهبر انقلاب تجديد ميثاق كردند.

درادامه مراسم حجت السلام و المسلمين نيكزاد عيسي زاده، مسوول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه علوم پزشكي تهران طي سخناني گفت: دشمنان انقلاب از ابتداي ظهور و پيروزي انقلاب به فكر شكست و نابودي انقلاب عزيز كه به عنوان ام القراي تمام نهضت‌هاي آزادي بخش جهان اسلامي مي‌درخشد و مطرح مي باشد، بوده‌اند و براي سقوط انقلاب لحظاتي درنگ نكرده‌ و نمي كنند.

وي افزود: هر روز اين انقلاب شاهد و آبستن حوادثي بود كه دستان پليد دشمنان اين انقلاب به روشني و شفافي در پشت تمام اين توطئه‌ها مشهود است اما به فضل خدا وبا توكل به خدا و از آنجا كه اين انقلاب تحت حمايت‌ها و ارشادهاي امام زمان (عج) است به راه خود ادامه مي‌دهد.

وي افزود: امروز بار ديگر دستان شوم ايجاد اختلاف در بين قشر تحصيلكرده و فرهيخته‌ي جامعه ما كه انقلاب مقدس ما با حركت اين قشرشروع شد ودر كنار دانشجويان و با همراهي آنان به عمر خود ادامه مي دهد، با اختلاف افكني و طرح مسايل بسيار پيش پا افتاده كه در تصور خودشان اختلاف و تشنج را بين دانشجويان دنبال مي كرده‌اند را شاهد هستيم اما از آنجايي كه دانشجويان و فرهيختگان و جامعه دانشجويي ما از قشر فهميده و با معرفت انسانهاي به روز و تحليلگري هستند كاملا به نقشه‌هاي شوم آنان آگاه هستند.

وي در بخش ديگر سخنان خود گفت: دشمنان ما بدانند كه با حضور دانشجويان فعال در پشت سر رهنمودهاي حيات بخش مقام معظم رهبري به عمر و بقاي انقلاب ادامه مي دهند و همراه و در پشت سر اين انقلاب ايستاده‌اند. وي ادامه داد: آنان بدانند كه با راه انداختن بعضي از توهين‌ها و اهانت‌ها كه به تصور خودشان مي توانند اين اتحاد ملي را دربين دانشگاهيان به چالش كشند، سخت دراشتباه‌اند. وي خاطرنشان كرد: امروز در دانشگاه‌هاي كل كشور مي بينيم كه دانشجويان ما با حركت‌هاي خودجوش در مقابل اين نقشه‌هاي شوم دشمنان ايستاده اند و هر روز از دانشگاههاي كشور اعتراض و تجمعات درمخالفت با اين حركت نابخردانه دشمن صورت مي‌گيرد.

وي تاكيد كرد: ما امروز در كنار حرم امام عزيزمان عهد مي بنديم كه تا آخرين نفس وتا آنجايي كه توان وقدرت‌مان باقي است در احياي ارزش‌ها و بقا ودوام ارزش‌هاي انقلاب و دين‌مان ايستادگي مي‌كنيم و لحظه‌اي از پا نخواهيم نشست.

وي گفت: حركت امروز دانشجويان دانشگاه علوم پزشكي تهران پيام روشني است به تمام جريانات و گروه‌هاي سياسي كشور كه اختلاف سليقه‌ها در گرايش‌هاي سياسي خوب است اما نبايد اين اختلافات سليقه‌ها اتحاد و وحدت ملي ما را به چالش و آسيب بكشاند. وي در پايان گفت: شعار امروز تجمع ما كه امام خميني (ره) محور اتحاد ملي و انسجام اسلامي است اين پيام را به همه‌ي گروه‌هاي سياسي و متدين و مسلمان داخلي و خارجي دارد كه بياييد در گرداگرد فرمايشان امام راحل بنشينيم و رهنمودهاي آن را در موضع گيري‌هاي خود الگو قرار دهيم.

درادامه مراسم دكتر محقق، معاونت فرهنگي دانشگاه علوم پزشكي تهران با بيان اينكه "ما در كنار اين مرقد مطهر تعهد مي كنيم كه به راه امام محكمتر از گذشته ادامه بدهيم"، گفت: اگر ما اين راه را پذيرفته باشيم كه قطعا هم پذيرفته‌ايم چون يكي از اصول انقلاب راه امام است براي تشخيص فروع انقلاب بايد پيرو مجتهد اين راه كه مقام معظم رهبري است، باشيم و حركت خودمان را با اقتدا به اين مجتهد پي گرفته‌ و ادامه دهيم. وي با اشاره به اينكه تهاجم و شبيه خون فرهنگي دشمن و تكيه بر جوانان در سخنان مقام معظم رهبري بسيار مشهود بوده و است، گفت: ايشان در بيانات خود در گذشته بسيار روشن و شفاف تهاجم و شبيخون فرهنگي رامطرح كرده اند كه در آن موقع خيلي‌ها آن را توهم مي ناميدند كه متاسفانه به راه‌هايي رفتيم كه الان دچار عوارض آن شديم و از ديگر مطالب كه در بيانات ايشان مكررا بيان مي‌شود تكيه بر جوانان واتكا بر جوانان و پذيرفتن اين قشر جوان كه قشر مذهبي و متكي به نفس است، مي‌باشد.

وي در پايان نگذاشتن وقت و پرداختن به حاشيه‌هاي را از نقطه آفات حركات و تجمعات دانست و گفت: ما با پرداختن به مستحبات، واجبات را از دست داده‌ايم وشايد بتوان از حاشيه ها گذشت و به مسير اصلي دست پيدا كرد.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo