شهید آوینی

 
همايش آشنايي با اسلام در انگليس برگزار مي گردد  

همايش آشنايي با اسلام به همت شوراي مسلمانان انگليس و اتحاديه تجارت اين کشور با هدف از بين بردن تصورات غلط از دين مبين اسلام ، در انگليس برگزار مي گردد.

به نقل از سايت انگليسي ولز، همايشي با هدف آشنايي با اسلام و از بين بردن اسلام هراسي و بهبود وضعيت شغلي كارگران مسلمان، امروز با همكاري اتحاديه تجارت انگليس و شوراي مسلمانان اين کشور برگزار مي‌گردد.
براندن باربر رئيس اين اتحاديه، مي‌گويد: برداشت‌هاي غلط از اسلام، تعصبات بي‌جا و فعاليت‌ها و اعمال افراطي حزب ملي انگليس پس از پيروزي در انتخابات محلي چند سال قبل، از عوامل اصل ترس جوامع غربي خصوصا انگليس از اسلام است.
وي افزود: هم‌اكنون اسلام هراسي و اسلام گريزي از تهديدات جدي جامعه مي‌باشد و بايستي از فعاليت‌هاي افراطي جلوگيري كرد و شرايط كاري بهتري براي مسلمانان به وجود آورد.
دبيركل شوراي مسلمانان انگليس محمد عبدالباري نيز مي‌گويد: امروزه جامعه مسلمان انگليس با مشكلات فراواني همچون تبعيض و فقر مواجه هستند در حالي كه مسلمانان مهارت و انرژي فوق‌العاده‌اي و نفوذ بسياري در محيط‌هاي كاري دارند.
وي در ادامه خاطرنشان مي‌كند، تصميم به برگزاري اين همايش، پس از انتشار بيانيه مشترك شوراي مسلمانان انگليس و اتحاديه تجارت اين كشور، براي همكاري و تشويق مسلمانان به پيوستن به اتحاديه‌هاي تجاري گرفته شده است.
 

منبع: خبرگزاری رسا

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo