شهید آوینی

 
اجرای طرح «تفسير نور» در 45 مسجد استان آذربايجان غربی
اجرای طرح تفسير نور تمام روزهای هفته در 45 مسجد استان آذربايجان غربی

طرح «تفسير نور» از اوايل فروردين‌ماه به همت دبيرخانه كانون‌های فرهنگی‌ـ‌هنری مساجد استان آذربايجان غربی در 45 مسجد اين استان درحال اجرا است.

در اين طرح قرآنی ائمه ‌جماعات مساجد با بهره‌گيری از كتاب تفسير نور تأليف حجت‌الاسلام «محسن قرائتی» به تفسير آيات قرآنی می‌پردازند.

طرح تفسير نور تمام روز‌های هفته بعد از نماز مغرب و عشاء برای بانوان و آقايان نمازگزار در رده‌های سنی مختلف برگزار می‌شود.

هدف از اجرای اين طرح؛ آشنايی نمازگزاران با معانی و مفاهيم قرآن‌كريم و ترغيب و تشويق آنها به فراگيری مفاهيم والای قرآنی و گسترش و توسعه فرهنگ قرآنی است.

همچنين مسئولان مساجد آذربايجان‌ غربی می‌‌توانند با اعلام آمادگی برای اجرای اين طرح به دبيرخانه كانون‌های فرهنگی‌ـ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هنری مساجد مراجعه كرده و امكانات لازم را دريافت كنند.

همچنين اين طرح قرآنی به‌صورت دائمی طی سال در مساجد سراسر كشور به همت دبيرخانه كانون‌های فرهنگی مساجد استان‌ها درحال اجراست.

 منابع مورداستفاده دراين طرح:
دراين طرح قرآنی‌ائمه‌جماعت مساجد با بهره‌گيری از كتاب تفسير نور به تفسير آيات قرآنی می‌پردازند

مساجد می‌توانند با دريافت امكانات قرآنی و كتاب قرآن از سوی دبيرخانه كانون‌های فرهنگی استان خود به فعاليت در اين زمينه بپردازند.

يادآوری می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند برای شركت در اين طرح قرآنی به نزديك‌ترين مسجد محل خود در سطح اين استان مراجعه كنند.

منبع: خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo