شهید آوینی

 
صدور مجوز 200 عنوان كتاب با موضوع پيامبر اعظم(ص)

به نقل از واحد مركزی خبر روابط عمومی اداره‌ی كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، حجت الاسلام «احمد شرفخانی» با اعلام اين خبر گفت: از ابتدای سال جاری به مدت يازده ماه، تعداد دويست عنوان كتاب در زمينه‌ی پيامبر اعظم (ص) از اين اداره‌ی كل مجوز چاپ دريافت كرده‌اند و تيراژ كتاب‌های چاپ شده بر اساس آمار بازرسين شمارش اين اداره كه در صحافی‌های استان شمارش شده، حدود سه ميليون جلد است.

وی درباره‌ی موضوعات كتاب‌های منتشر شده گفت: اين كتاب‌ها شامل «سيره‌ی اخلاقی و رفتاری»، «آداب زندگی، داستان، معجزات، حكومت و سياست»، «وصايا»، «مباحث كلامی و عقلی» و «تاريخ زندگی گوهربار پيامبر اعظم(ص)» بوده است.

معاون فرهنگی و هنری اداره‌ی كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم كتاب‌هايی با موضوع رسول اكرم(ص) را ويژه‌ی تمام رده‌های سنی كودك، نوجوان، جوان و بزرگ‌سال دانست و افزود: تعداد قابل توجهی از اين آثار در سال جاری تأليف شده است و همچنين بعضی از كتاب‌ها به زبان‌های مختلف چاپ و به كشورهای مختلف ارسال شده است.

وی در پايان گفت: تسهيلات چاپ و نشر كتاب‌هايی با موضوع پيامبر اعظم(ص) در اولويت اين اداره‌ی كل قرار داشت و كتاب‌هايی با اين رويكرد كه به واحد خريد كتاب اين اداره‌ی كل ارائه شده بود، جهت حمايت از ناشران و مولفين، خريداری شده است.

 

منبع: خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo