شهید آوینی

 

"رسول" سینمای ایران باشکوه تشییع شد


مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد رسول ملاقلی‌پور ساعت 9 صبح امروز پنجشنبه 17 اسفندماه با حضور وزیر ارشاد، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، هنرمندان و مسئولان سینما، تئاتر و تلویزیون و جمع کثیری از مردم در مقابل تالار وحدت تهران برگزار شد.
در این مراسم که اجرای آن را اکبر نبوی بر عهده داشت، بازیگر خردسال فیلم سینمایی "میم مثل مادر"، معصومه دختر کوچک ملاقلی‌پور، محمدرضا شرف‌الدین، سیدرضا میرکریمی، مجید مجیدی، منوچهر محمدی، دکتر محسن رضایی و مهندس محمدرضا جعفری جلوه هر یک با تسلیت درگذشت ملاقلی‌پور درباره ویژگی‌های اخلاقی آن مرحوم سخن گفتند.

محمدحسین صفار هرندی هم با خواندن پیام تسلیت دکتر محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور به مناسبت درگذشت رسول ملاقلی‌پور، کوچ عاشقانه "رسول" را در سال رسول اعظم (ص) نشانه‌ای از بزرگی آن هنرمند فقید دانست. در ادامه علی ملاقلی‌پور، فرزند زنده‌یاد ملاقلی‌پور، در حالی که به شدت اشک می‌ریخت با سپاس از همه هنرمندان و مردم و مسئولان گفت: "حالا دیگه سایه بابام رو سرم نیست، اما دلم به این خوشه که بابا هر چی تو آسمون بالاتر می‌ره، سایه‌ش بزرگتر می‌شه."

در پایان مراسم پس از خواندن نماز بر پیکر زنده‌یاد ملاقلی‌پور، پیکر آن مرحوم روی دوش مردم و هنرمندان به سمت قطعه 224 بهشت زهرا (س)، جایی که "رسول" خانه ابدی خود را از مدت‌ها پیش آنجا آماده کرده بود، تشییع شد.


منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo