شهید آوینی

 

جشنواره "قدس قلب طلایی اسلام" اردیبهشت 86 برگزار می‌شود

 
سیزدهمین جشنواره یک هفته با کانون تحت عنوان جشنواره "قدس قلب طلایی اسلام" اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار می‌شود.
قاسم کریمی، معاون فرهنگی کانون در بوشهر با اعلام این خبر گفت: "کودکان و نوجوانان باید با خطرهایی که جهان اسلام را تهدید می‌کند، بخصوص مسئله صهیونیسم و تلاش آنها برای برهم زدن اتحاد و همبستگی کشورهای اسلامی بیش از پیش آشنا شوند."

وی توضیح داد: "برای آشنا شدن بچه‌ها با تاریخ فلسطین، تخلیه این سرزمین و آواره کردن ساکنان اصلی آن و مبارزه مردم علیه اشغالگران، برنامه‌های متنوع تدارک دیده شده که در قالب سیزدهمین جشنواره یک هفته با کانون طی روزهای چهارم تا یازدهم اردیبهشت سال 86 اجرا می شود."

جشنواره یک هفته با کانون هر سال مجموعه‌ای از برنامه‌ها و فعالیت‌های مراکز کانون در سراسر کشور را که اکنون شمار آن به 770 مرکز رسیده، با یک موضوع خاص ارایه می‌دهد. به گفته قاسم کریمی، معرفی سرزمین، قصه‌گویی، اجرای نمایش و برپایی کارگاههای هنری از جمله برنامه‌های این جشنواره است که در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون در تهران برپا می‌شود.

معاون فرهنگی کانون در بوشهر همچنین غلامعی قادریان را به عنوان مدیر جدید کانون در این استان ساحلی خلیج فارس معرفی و از تلاش‌های شهناز اشکانی مدیر سابق کانون قدردانی کرد. در این مراسم علی افراشته، استاندار بوشهر، ضمن ابراز رضایت از فعالیت‌های کانون در این استان خواستار برگزاری برنامه‌های فرهنگی جدید و مناسب برای کودکان و نوجوانان شد تا زمینه پرورش فکری آنها فراهم شود.
 

خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo