شهید آوینی

 

نمايشگاه«پيام آفرينش» در كتابخانه مركزی آستان قدس رضوی گشايش يافت

به مناسبت گراميداشت سال پيامبر اعظم(ص) نمايشگاهی با عنوان«پيام آفرينش» شامل تابولهای نقاشی خط استاد محسن توسلی و آثار هنری گنجينه خطی آستان قدس رضوی در محل كتابخانه مركزی آستان قدس رضوی برگزار شده است.

رييس روابط عمومی سازمان كتابخانه ها، موزه ها و مركز اسناد آستان قدس رضوی شعبه خراسان رضوی با بيان اين مطلب گفت: در اين نمايشگاه 50 تابلوی منحصر به فرد هنری نقاشی، نقاشی خط، و خوشنويسی با موضوع حضرت محمد(ص) در معرض نمايش قرار گرفته است كه از لحاظ هنری، جذاب و ديدنی می باشند.

محمد حسن محمديان به اهميت موضوع و تاثيرگذاری تابلوهای هنری استاد توسلی كه در ابعاد 140 در 90 سانتی متر با تكنيك رنگ و روغن همراه با ورق طلا و اكريليك روی بوم كار شده است اشاره كرد و افزود: تعداد 42 اثر معنوی و هنری استاد توسلی نظير نزول وحی در غارحراء، شهسوار محيط هستی، معراج، جمال محمد(ص)، لايه های آفرينش، بلغ العلی بكماله در اين نمايشگاه به نمايش درآمده است.

شايان ذكر است با همكاری موسسه آفرينشهای هنری و رسانه های صوتی و تصويری و سازمان كتابخانه ها، موزه ها و مركز اسناد آستان قدس رضوی از تاريخ 8 تا 13 اسفند سال جاری برپا شده است.
منبع: خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo