شهید آوینی

 

نماهنگ «ياران» با موضوع دفاع مقدس تهيه می‌شود

«نادر بختياری» شاعر معاصر و خواننده با بيان مطلب فوق گفت: نماهنگ «ياران» يادآور افرادی است كه در هشت‌سال دفاع مقدس برای دفاع از ميهن تلاش كرده‌اند.

وی افزود: شعر اين قطعه از خودم بوده و آهنگسازی و تنظيم آن را «بابك زرين» برعهده دارد همچنين ضبط قطعه «ياران» به صورت اكوستيك بوده‌است.

خواننده اين نماهنگ اظهار كرد: آهنگ «ياران» بارها از راديو پخش شده و ما اين نياز را حس كرديم كه همين اثر را در تلويزيون و در قالب نماهنگ كار كنيم به همين دليل با همكاری واحد كليپ بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تصميم به تهيه و ساخت اين نماهنگ برای تلويزيون گرفتيم كه طرح تهيه اين نماهنگ تصويب شده و در حال حاضر در مراحل پيش‌توليد قرار دارد.

به گفته وی قطعه «ياران» از آلبوم «عاشقونه كشتن اينه» برگرفته‌است.

وی افزود: هدف ما از تهيه و ساخت اين كليپ ارزش دادن به مباحث مذهبی و موضوع جنگ است چرا كه حداقل به عنوان عضو كوچك گروه سعی كردم با تهيه و ساخت اين كليپ به مباحث مذهبی و ارزشی ارج دهم.

اين شاعر معاصر يادآور شد: نماهنگ می‌تواند در جايگاه خود در انتقال مفاهيم قرآنی و معنوی به مخاطب مؤثر باشد اما بايد نماهنگ‌ها از كيفيت‌ بالايی برخوردار باشند و صرفاً جهت رفع تكليف نباشد.

وی اظهار كرد: معتقدم نماهنگ‌هايی می‌تواند در مخاطب تأثير ماندگار داشته‌باشد كه در آنها از قالب روايتی استفاده شود به اين معنا كه نماهنگ تهيه‌شده يك روايتی را به صورت مختصر دنبال كند.

وی افزود: نماهنگ «ياران» هم ماجرای گروهی از رزمندگان را روايت می‌كند كه در هشت‌سال جنگ تحميلی برای حفاظت از وطن خود تلاش كردند. اميدواريم بتوانيم با تهيه اين نماهنگ تأثير معنوی در مخاطب ايجاد كنيم.


منبع: خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo