شهید آوینی
 
دوره حفظ و تفسير آزاد قرآن از 20 آبان‌ماه در مهدقرآن اصفهان برگزار می‌شود

دوره حفظ و تفسير آزاد قرآن كريم از بيستم آبان‌ماه جاری، در دو شعبه مهد قرآن اصفهان به نام‌های «آل خجند» و «مدرس» برگزار خواهد شد.

«‌رضا فتوح»، مدير روابط عمومی مهد قرآن اصفهان ضمن اعلام اين خبر گفت: در اين طرح افراد به صورت ترتيبی و به روش تكرار حفظ قرآن كريم را فرا می‌گيرند و پس از سه سال موفق به اخذ گواهينامه حفظ می‌شوند.

وی در ادامه در مورد شرايط ثبت‌نام در اين كلاس‌ها گفت: دارابودن مدرك تحصيلی ديپلم و قبولی در آزمون روخوانی از شرايط شركت در دوره حفظ و دارابودن مدرك تحصيلی ديپلم از شرايط شركت در دوره تفسير اعلام شده است.

فتوح اظهار كرد: كلاس‌های دوره حفظ هفته‌ای سه جلسه 2/5 ساعته و كلاس‌های دوره تفسير نيز هفته‌ای سه جلسه دو ساعته برگزار خواهد شد.

وی، با اشاره به اينكه، هفت مربی تدريس اين رشته‌ها را برعهده دارند، گفت: اين دوره با حضور 120 قرآن آموز در رشته حفظ و تفسير و 50 قرآن آموز در رشته‌های حفظ و مفاهيم كل قرآن‌كريم در قالب ۴۰ ماه آموزشی برگزار می‌شود.

فتوح، در ادامه يادآور شد: شركت‌كنندگان در رشته حفظ پس از اتمام دوره و قبولی در آزمون مهد قرآن، در مسابقات حفظ مهد قرآن‌های سراسر كشور شركت كرده؛ و درصورت موفقيت گواهينامه حفظ قرآن دريافت خواهند كرد.

وی، در خاتمه تصريح كرد: اين افراد پس از طی دوره دو ماهه آموزش دروس عمومی در سازمان تبليغات اسلامی استان و قبولی در آزمون پايانی موفق به اخذ مدرك كارشناسی علوم قرآنی خواهند شد.

يادآوری می‌شود، علاقه‌مندان برای شركت در اين دوره‌ها می‌توانند تا پايان آبان‌ماه جاری برای ثبت‌نام به دفتر مهد قرآن اصفهان مراجعه كنند.

منبع: خبرگزاری قرآنی ایران

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo