شهید آوینی

 

امام جمعه مشهد: جمهوری اسلامی در مواضع انقلابی خود محکم و پا برجا ایستاده است
امام جمعه مشهد گفت: تاکنون هیچ انقلابی نتوانسته چهار سال بیشتر سیاست استکبار را تحمل کند و تسلیم شده است اما ملت ایران با انقلاب اسلامی خود توانست پا برجا، قوی و محکم و استوارتر از هرزمانی در مقابل استکبار بایستد.

حجت الاسلام سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد، با اشاره به شکوفا شدن کشور از لحاظ صنایع نظامی اظهار داشت : امروز کشور ما توانسته نوع اندیشه ، فکر و خط مشی خود را در دنیا به نمایش بگذارد .

وی افزود:هفته ای که گذشت ایران توانست اولین ناوچه اش را به نمایش بگذارد همچنین اولین ناوچه دریایی جنگی در ایران توسط مقام معظم رهبری به آب انداخته شد.

امام جمعه مشهد اظهار داشت: تاکنون دردنیا هیچ انقلابی نتوانسته نهایتا تا چهار سال بیشتر سیاست استکبار را تحمل کند و تسلیم استکبارشده اما ملت ما توانسته است پا برجا، قوی و محکم و استوارتر از هرزمانی در برابر مواضعش در مقابل دنیا جسورانه بیاستند .

وی در بخش دیگری از سخنانش به سفر رئیس جمهور به سازمان ملل اشاره کرد و گفت: سفر رئیس جمهور به آمریکا باعث نشان دادن چهره واقعی اسلام به جهانیان شد و رشد جهان اسلام را به همراه داشت ، این سفر باعث گسترش اندیشه های اسلامی در سطح جهان و مطرح شدن مسلمانان با چهره اقتدار شد.

حجت الاسلام علم الهدی با اشاره به شخصیت شهید هاشمی نژاد اظهار داشت: او هرگز در زمان حیاتش حتی لحظه ای در مبارزه با عرصه استکبار ستیزی عقب نکشید .

خطیب جمعه مشهد گفت: منافقین برای ترور شهید هاشمی نژاد و بزرگان دیگر اسلام دو جریان را در زمان انقلاب دنبال می کردند ، جریان اول بر هم زدن نظم و امنیت مردم و جریان دوم براندازی مسئولین و بزرگان اسلام بود .

 

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo