شهید آوینی

 

امام جمعه اصفهان: مقاومت حزب الله توطئه آمریکا و اسرائیل در خاورمیانه را نقش بر آب کرد
آیت الله سید یوسف طباطبائی با تاکید بر اینکه پیروزی حزب الله لبنان بر رژیم صهیونیسیتی به نفع همه جهان اسلام و از جمله ایران است، گفت: مقاومت حزب الله توطئه آمریکا و اسرائیل در تغییر ساختار خاورمیانه را نقش بر آب کرد.

نماز جمعه این هفته اصفهان به امامت آیت الله سید یوسف طباطبائی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان با حضور بسیار پرشور و گسترده مردم روزه دار این شهر در مسجد امام برگزار شد.

 

وی در خطبه های این هفته نماز جمعه اصفهان، به تحلیل علل حمله اسرائیل به لبنان پرداخت و اظهار داشت: آمریکا به وسیله اسرائیل در ابتدا تمام تلاش خود را به کار برد تا حزب الله لبنان را از سر راه خود بردارد و بعد از آن به سراغ ایران بیاید و به ما ضربه بزند، اما رشادت و دلاوری حزب الله لبنان به رهبری سید حسن نصرالله موجب شد که نه تنها حزب الله از سر راه آمریکا و اسرائیل کنار نرود بلکه به مانعی بسیار بزرگتر از پیش برای آنها تبدیل شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان در ادامه به  سخنان پرشور سید حسن نصرالله در جشن بزرگ پیروزی که علیرغم تهدیدات صورت گرفته با حضور میلیونی مردم لبنان همراه بود اشاره کرد.

 

امام جمعه اصفهان در ادامه با اشاره به نامگذاری جمعه اول ماه مبارک رمضان در استان اصفهان به نام روز کمک رسانی به مردم لبنان و فلسطین از مردم این استان خواست تا در این امر اسلامی هر چه باشکوهتر مشارکت کنند.

 

وی در پایان با اشاره به در پیش بودن روز سالمند از نمازگزاران و روزه داران و مخصوصا جوانان خواست تا در تکریم سالمندان در همه حال و همه وقت کوشا باشند.

 

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo