شهید آوینی
 
نماینده حزب الله در قم: مقاومت لبنان، مدیون اندیشه های امام خمینی و رهبر معظم انقلاب است

حجت الاسلام بسام حسین اساس نماینده حزب الله در قم، در همایش حمایت از مقاومت ملت لبنان و فلسطین در مدرسه عالی امام خمینی (ره) قم گفت: مقاومت اسلامی بدون كوتاهی تا اخراج اشغال گران با رژیم صهیونیستی خواهد جنگید.

وی افزود: پس از شهادت سید عباس موسوی، مقاومت راه خود را ادامه داد و اشغالگران و خائنان را از جنوب لبنان بیرون راند و اسراییلی ها دست به فرار زدند. این اولین بار بود که در جهان اسلامی چنین اتفاقی می افتاد. البته مزارع شعبا ماند و حزب الله برای آزادی آن تلاش کرد تا اینکه برادران فلسطینی در یک عملیات قهرمانانه یکی از سربازان اسراییلی را گروگان گرفتند و پس از آن اسراییلی ها در عملیاتی وحشیانه به کشتار غیر نظامیان پرداختند.

نماینده حزب الله در قم ادامه داد: این مقاومت که موجب تحقیر صهیونیست ها بود در لبنان نیز به دست حزب الله اجرا می شد؛ بنابراین اسراییلی ها، فلسطین و لبنان را به آتش کشیدند و در عملیاتی خونین بار به قتل عام مردم بی دفاع و زنان و کودکان دست زدند.

حجت الاسلام بسام حسین، دست آوردهای مقاومت اسلامی به رهبری سید حسن نصر الله را در دریا، هوا و زمین بزرگ توصیف کرد و افزود: برای اولین بار در تاریخ تأسیس اسراییل غاصب، شهرهای شمالی اسراییل مورد اصابت موشک قرار گرفت و امروز دیگر شهرهای صهیونیست ها برای آن ها امنیت ندارد و جنگ به داخل شهرها کشیده شده است.

وی در پایان، مردم کشورش را مدیون اندیشه های حضرت امام خمینی (ره)، رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و دعاها و حمایت های مردم ایران دانست.


منبع: خبرگزاری رسا

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo