شهید آوینی
 
هنرمندان خارجی به مسابقه پوستر ادیان توحیدی دعوت شدند

دبیرخانه جایزه جهانی ادیان توحیدی از 700 هنرمند طراح و گرافیست خارجی برای شرکت در مسابقه پوستر جهانی ادیان توحیدی دعوت به عمل آورده است.

دبیرخانه جایزه جهانی پوستر ادیان توحیدی بر اساس اطلاعاتی که از روی سایت های اینترنتی این هنرمندان با همکاری و هماهنگی انجمن گرافیک ایران به دست آورده، با ارسال نامه الکترونیکی به 700 هنرمند خارجی از آنها دعوت کرده در مسابقه پوستر جایزه جهانی ادیان توحیدی شرکت کنند.

رایزنی و برقراری ارتباط با سفارتخانه های ایران، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و آی سیسیکو (نماینده فرهنگی هنری سازمان کنفرانس اسلامی در ایران) از جمله دیگر فعالیت های دبیرخانه این جایزه برای شناسایی سایر هنرمندان خارجی بوده است. هنرمندان دعوت شده از ملیت های مختلف و ساکن کشورهایی مانند لبنان، مصر، ترکیه، آرژانتین، ژاپن، کره جنوبی، چین، مکزیک و اکثر کشورهای اروپایی هستند.

دبیرخانه جایزه جهانی ادیان توحیدی با دعوت از هنرمندان سراسر جهان می کوشد تلقی توحیدی ادیان را از منظر طراحی پوستر به نمایش گذارده و ارتقا دهد. این جایزه را آیدین آغداشلو، ابراهیم حقیقی، محمدحسین حلیمی، حسین خسروجردی و فرشید مثقالی  داوری می کنند و قرار است تنها 40 اثر به نمایشگاه آن راه یابد.

این مسابقه توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می شود و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه شرکت در مسابقه و آشنایی با قوانین آن می توانند به سایت اینترنتی www.mrawards.org مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo