شهید آوینی
 
سازمان کنفرانس اسلامی خواستار توقف حملات صهیونیست ها شد
سازمان کنفرانس اسلامی از کمیته چهارجانبه و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا خواست جلوی تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین را بگیرند.

به نقل از خبرگزاری فرانسه، سازمان کنفرانس اسلامی با صدور بیانیه ای اعلام کرد: دبیر کل این سازمان با ارسال نامه ای به کمیته چهار جانبه طراح" نقشه راه " و خاویر سولانا مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ، از آنها خواست برای متوقف کردن حملات نظامیان رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین دخالت کنند.

دراین بیانیه آمده است : اکمال الدین احسان اوغلو با رسال نامه هایی به طرفهای بین المللی در کمیته چهارجانبه و خاویر سولانا از آنها خواست برای متوقف کردن حملات اسرائیل به ملت فلسطین دخالت کنند .

دبیر کل سازمان کنفرانس اسلامی دراین بیانیه حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین را محکوم و تاکید کرد که اسرائیل باید به قانون بین المللی پایبند بماند .

در بخشی دیگر از این بیانیه، اوغلو خواستار بکارگرفتن تمام تلاشها برای دستیابی به یک راه حل دیپلماتیک شده است .

دبیر کل سازمان کنفرانس اسلامی همچنین نامه هایی در همبستگی با اسماعیل هنیه نخست وزیر و ابومازن رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین فرستاده است .

اوضاع در سرزمین های اشغالی بویژه در نوار غزه از زمان حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به این مناطق به بهانه اسیرشدن یک نظامی این رژیم وخیم شده است.

به دلیل کارشکنی رژیم صهیونیستی در آزادی اسیران فلسطینی دربند تاکنون تمام راهها برای حل این موضوع به شکست انجامیده است.

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo