شهید آوینی
 
مسابقات دانشجويی قرآن كريم ويژه سال پيامبر اعظم(ص) آغاز شد

مسابقات قرآن كریم ویژه بزرگداشت سال پیامبر اعظم (ص) با شركت بیش از 70 دانشجوی دانشگاههای امام صادق (ع)، علوم حدیث، مدرسه عالی شهید مطهری و دانشگاه مذاهب اسلامی در دانشگاه مذاهب اسلامی آغاز شد. در این مسابقات كه 26 اردیبهشت توسط اداره كل امور دانشجویی و فرهنگی دانشگاه مذاهب آغاز شد، شركت كنندگان در سه رشته قرائت، ترتیل و حفظ یك جزء از قرآن كریم به رقابت می‌پردازند.
 
این مسابقات را كه با شركت بیش از 70 دانشجو از دانشگاههای ذكر شده برگزار می‌شود، استادان و داوران قرآنی: محمد رضا ابوالقاسمی، علی‌فربین، خلیل دلپاك و علی اصغر برومند داوری می‌كنند. بعد از پایان مسابقات و براساس رای هیئت داوری در هر رشته 3 نفر به عنوان نفرات برگزیده انتخاب خواهند شد و لوح تقدیر و هدایایی به آنها تقدیم می‌شود.

مراسم اختتامیه این مسابقات هم 27 اردیبهشت با حضور محسن الویری مدرس دانشگاه مذاهب و عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق و میرحسینی مدیر گروه قرآن و حدیث دانشگاه مذاهب برگزار می شود. بنابراعلام مسئول اجرایی این مسابقات یك چهارم شركت كنندگان اهل سنت هستند.

اسامی برگزیدگان این مسابقات كه به مناسبت سال پیامبر اعظم(ص) در دانشگاه مذاهب برگزار می‌شود بعد از پایان مراحل داوری و مراسم اختتامیه منتشر خواهد شد.


منبع: خبرگزاری فارس

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo