شهید آوینی
 
برنامه‌های هفته «انس با نماز» در رفسنجان تشريح شد

برنامه‌ها و اقدامات انجام گرفته توسط اداره تبليغات اسلامی شهرستان رفسنجان در هفته «انس با نماز» اعلام شد.

رئيس اداره تبليغات اسلامی شهرستان رفسنجان در رفسجان گفت: در هفته «انس با نماز» (16 تا 22 ارديبهشت ماه جاری) اقداماتی فرهنگی و مذهبی را با همكاری مديريت آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان انجام داديم.

حجت‌الاسلام سيدمحمود حسينی افزود: امتحانات دوره آموزشی قرآن مجيد در سطح 2 ويژه خواهران در اين هفته برگزار شد كه 20 نفر از آن‌ها در اين دوره شركت كردند و نتايج آن به زودی اعلام خواهد شد.

وی گفت: برای جشن تكليف 2000 دانش‌آموز پسر و 1500 دانش‌آموز دختر يكی از روحانيون متخصص در امر كودكان و نوجوانان را از حوزه علميه به رفسنجان برای آموزش مسائل نماز و احكام دعوت كرديم.

حسينی از حضور دانش‌آموزان در مساجد و سخنرانی ائمه جماعات در بين دانش‌آموزان، تشكيل جلسه‌ای در آموزش و پرورش با حضور مديران اين اداره و اداره تبليغات اسلامی و گفتگو با راديو شهری رفسنجان را از ديگر برنامه‌های هفته «انس با نماز» در شهرستان رفسنجان ذكر كرد.

رئيس اداره تبليغات اسلامی شهرستان رفسنجان از آشنايی دانش‌آموزان با فريضه نماز و اهميت آن اشاره كرد و يادآور شد: فعاليت‌های قرآنی در سطح شهرستان به حول و قوه الهی از نظر كمی خيلی پيشرفت داشته است و اميد بهبود آن‌ها را در سطح كيفی هم داريم.

منبع: خبرگزاری قرآنی ایران

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo