شهید آوینی
 
دستاوردهای حجاب برای دختران مسلمان استرالیا در قالب یک کتاب منتشر می شود
یک نویسنده مسلمان استرالیایی در کتابی که اواخر ماه می (اوایل خرداد) منتشر می کند به مسئله حجاب دختران نوجوان مسلمان در جامعه استرالیا با هدف از بین بردن باورهای نادرست درباره زنان مسلمان پرداخته است.

به نقل از ایندیپندنت، این کتاب داستان دخترشانزده ساله ای به نام آمال را روایت کرده است که در مقطع دبیرستان حجاب اسلامی را انتخاب می کند و این تصمیم موجب شگفتی شدید دوستان وی می شود .

این دخترمسلمان که ساکن استرالیا است علت انتخاب حجاب را آرامش درونی خود توصیف می کند.

رندا عبدالفتاح نویسنده این کتاب که دوران نوجوانی خود را در ملبورن گذرانده تجربه شخصی خود را به عنوان یک نوجوان مسلمان که بین سنین 14 تا 17 سالگی حجاب اسلامی را انتخاب کرده ارائه داده است.

نویسنده این اثر هدف خود را از نوشتن این کتاب از بین بردن باورهای نادرست درباره مسلمانان، به ویژه زنان مسلمان عنوان کرده است که اغلب آنها را به دیده بیگانه نگاه می کنند.

وی افزود: می خواستم کتابی بنویسم که مخاطب را به دنیای یک نوجوان مسلمان وارد کند، چرا که فقدان کتاب در این زمینه به چشم می خورد.

این کتاب همچنین به مسائلی که نوجوانان عموما با آن رو به رو هستند از جمله سرکشی، ناهنجاریهایی در غذا خوردن و غیره را مورد اشاره قرار داده است.

 

منبع : خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo