شهید آوینی
 
عرضه كتاب‌های اسلامی و قرآنی لاتین در نوزدهمين نمايشگاه كتاب تهران

نوزدهمين نمايشگاه كتاب تهران نيز همانند سال‌های گذشته با حضور ناشران خارجی از كشورهای عربی و اروپايی و عرضه كتاب‌های مذهبی، قرآنی و نرم‌افزارهای قرآنی از روز 13ارديبهشت در تهران داير است.

در نوزدهمین نمايشگاه كتاب تهران كشورهای كويت، ژاپن، تاجيكستان، عربستان سعودی، قطر، كويت، عمان، سوريه، آلمان، تركيه، مراكش، فرانسه، انگلستان، هند و آفريقا به عرضه و فروش كتاب‌های تخصصی و كتب مذهبی و اسلامی می‌پردازند.

در اين نمايشگاه همچنين انتشارات ويلی نماينده فروش كشورهای آمريكا و انگلستان در ايران، انتشارات ساپلی نماينده فروش كشورهای هند، اروپا و آمريكا در ايران، جهان اديب نماينده فروش کشورهای انگليس، آلمان و انگلستان در ايران، انتشارات اسپرينگ نماينده فروش كشور آلمان در ايران، انتشارات آی بی اس نماينده فروش کشور هند و كشورهای اروپايی در ايران، انتشارات ام آ نماينده فروش کشور انگلستان در ايران و انتشارات خدمات كتاب نماينده فروش دانشگاه كمبريج در ايران با عرضه کتب مذهبی و تخصصی دینی حضور دارند.

بسياری از كتب مذهبی عرضه شده در نوزدهمين نمايشگاه كتاب تهران به زبان لاتین و به زبان‌های اصلی كشورهای شركت كننده به نمایش گذاشته شده است.

گفتنی است، علاقمندان برای بازديد و خريد كتب مذهبی لاتين می‌توانند به سالن 44 و 40A، در محل دايمی نمايشگاه‌های بین المللی تهران تا تاريخ 23 ارديبهشت مراجعه كنند.

منبع : خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo