شهید آوینی

 
آثار منتخب شهيد آوينی به نمايش گذاشته می‌شود

آثار منتخب شهيد آوينی با عنوان" روايت مستند"، روزهای پنجم و ششم ارديبهشت در مجتمع فرهنگی هنری اسوه نمايش داده و بررسی می‌شود.

به نقل از روابط عمومی فرهنگ‌سرای پايداری نمايش فيلم‌ها از ساعت 16 تا 19 روزهای ياد‌شده خواهد بود و گفت‌وگو درباره‌ی فيلم‌ها از ساعت 19:15 تا 20:30 انجام می‌شود. فيلم ها به صورت خلاصه نمايش داده می‌شود كه زمان هر كدام 20 دقيقه است.

فهرست فيلم‌های روز اول به ترتيب عبارت است از: خان گزيده‌ها، حقيقت(قسمت اول و دوم)، هفت قصه از بلوچستان حقيقت(قسمت يازدهم)، با تيپ المهدی در محور راس البيشه، شب عاشورايی، پاتك روز چهارم،‌پيام بسيجی و دلباخته.

فهرست فيلم های روز دوم نيز چنين است: رزق حلال، چه كسی از جنگ خسته شده است، پيران توپخانه، پل حاج اسدالله، حلبچه در آتش،‌ دسته‌ی ايمان، با من سخن بگو دو كوهه، سراب و شهری در آسمان.

اين نشست ها به وسيله گروه روايت فتح با همكاری فرهنگ‌سرای پايداری و مجتمع فرهنگی هنری اسوه در مجتمع فرهنگی هنری اسوه برگزار می‌شود.

مجتمع فرهنگی هنری اسوه در خيابان انقلاب، نبش بهار جنوبی قرار دارد كه در روزهای سه‌شنبه و چهار‌شنبه پذيرای علاقمندان برای تماشای برنامه های"روايت مستند" و حضور در نشست های بررسی اين آثار است.

منبع: خبرگزاری قرآنی ایران

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo