شهید آوینی

 
داوری آثار مکتوب جشنواره الگوهای برتر تدریس قرآن آغاز شد
مرحله دوم جشنواره انتخاب الگوهای برتر تدریس قرآن کریم ، ویژه بررسی آثار مکتوب رسیده به دبیرخانه جشنواره، از سوی سازمان دارالقرآن الکریم آغاز شد .

در این مرحله آثار مکتوب ارسال شده به جشنواره مورد بررسی و داوری کارشناسان قرار خواهد گرفت .

این جشنواره با هدف ایجاد بستری مناسب برای رسیدن به الگوهای برتر و شیوه های بدیع در امر تدریس روخوانی و روانخوانی قرآن کریم برگزار می شود.

جشنواره در دو مرحله کتبی و عملی برگزار می شود . در مرحله کتبی هر یک از داوطلبان شرکت در جشنواره می بایست پس از ثبت نام سه نمونه روش تدریس مکتوب از موضوعات روخوانی و روانخوانی قرآن را برای هر یک از سطوح انتخابی ( محدوده تحصیلات ابتدایی، محدوده تحصیلات راهنمایی و محدوده تحصیلات دبیرستان به بالا) ارسال کنند.

داوطلبان تا پایان دی ماه برای ارسال آثار فرصت داشتند، پس از پایان مهلت تعیین شده، سازمان دارالقرآن الکریم بررسی و داوری آثار مکتوب رسیده را آغاز کرده است .

پس از تعیین برترین روشهای تدریس مکتوب، از صاحبان آثار برای ارائه روش عملی دعوت و در این مرحله داوطلبان می بایست تدریس دروس مربوطه را به صورت عملی نزد هیئت داوران اجرا کنند .

آثار برگزیده استانی، به همراه فیلم ویدئویی تدریس عملی افراد در سنجش جشنواره کشوری، توسط هیئت داوران رده کشوری بررسی و در نهایت برترین آثار در سطوح مختلف تحصیلی انتخاب ئ معرفی می شوند .

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo