شهید آوینی

 
هیئتهای مذهبی از ایجاد خرافه در مراسم عزاداری جلوگیری کنند
معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری کرج از مسئولان هیئتهای مذهبی خواست بدون ایجاد درگیری و جنجال، از برگزاری مراسم خرافی مانند قمه زنی در ایام محرم، به ویژه در روز عاشورا جلوگیری کنند.

یوسف جهانی پور معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری کرج اظهار داشت : امسال به علت تقارن محرم با ایام دهه فجر، نیاز به وفاق و مشارکت عمومی مردم برای ایجاد نظم و امنیت در جامعه به شدت احساس می شود.

وی افزود: برای ایجاد امنیت و نظم در این ایام دستورالعملهایی از سوی معاونت سیاسی فرمانداری کرج به ادارات مختلف شهرستان و مردم ابلاغ شده که با به کارگیری آنها ضمن رعایت حرمت ایام محرم و صفر، شهر از هرگونه بی نظمی و اغتشاش در امان خواهد بود.

جهانی پور یادآورشد: در این دستورالعمل از مبلغین خواسته شده ضمن برشمردن ابعاد مختلف نهضت امام حسین (ع) و تأثیر آن بر روند نهضت امام خمینی(ره ) برای تأسی نسل جدید به آرمانهای نهضت امام حسین (ع) و امام خمینی (ره) هرچه سریعتر اقدام کنند .

وی همچنین از مسئولین هیئتها، مساجد، حسینیه ها و تکایا خواست با قرار دادن کپسولهای اطفای حریق ازخطرات احتمالی حریق در این ایام جلوگیری کنند.

جهانی پور خطاب به مسئولان و مأموران نیروی انتظامی اظهار داشت: چون گذشته قاطعانه به انجام وظایف خود بپردازید اما برای نظم دهی به هیئتها و دسته جات مذهبی با حوصله و صبر بیشتری با مردم برخورد کنید .

 

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo