شهید آوینی

 
شاکیان رژیم بعث عراق به دادسرای کرج مراجعه کنند

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی کرج از خانواده های شهدا و جانبازان شیمیایی دعوت کرد شکایت خود از رژیم بعثی عراق را به دادسرای عمومی و انقلاب کرج، تسلیم کنند.

علی اصغر شفیعی خورشیدی گفت: دادسرای عمومی و انقلاب اسلامی کلانشهر کرج در راستای سیاستهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و دفاع از حقوق ایثارگران هشت سال دفاع مقدس به عنوان نماینده مدعی العموم از قربانیان سلاحهای شیمیایی تقاضا دارد تا تمام مدارک و مستندات خود در خصوص آسیبهای ناشی از جنگ را به دادسرای کرج تحویل نمایند.

وی افزود: مستندات شامل مشخصات کامل، مدارک درمانی، گواهی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، میزان خسارت وارده ریالی و هر مدرک دیگری که نمایانگر مجروحیت شیمیایی در جنگ باشد را شامل می شود.

دادستان کرج خاطر نشان کرد: علاوه بر مستندات متن شکایت کیفری از رژیم بعثی عراق و دیگر کشورهای تولید کننده این سلاح ها، باید همراه مدارک ارائه شود.

شفیعی یادآور شد: شاکیان مدارک و شکایت خود را تا پایان وقت اداری روز 30 دی ماه سال جاری از ساعت 8 تا 9 صبح به شعبه 7 دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب کرج واقع در چهارراه طالقانی، دادسرای ناحیه مرکزی کرج تحویل دهند.

به گفته دادستان کرج، شکایت های جمع آوری شده از طریق این شعبه در اختیار دادستان کل کشور قرار داده می شود تا از طریق مراجع و دادگاههای صالحه مورد رسیدگی قرار گیرد.

منبع:خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo