شهید آوینی

 

دردیدار احمدی نژادبا خانواده های شهدا و ایثارگران استان قم صورت گرفت:

انتقاد شدید ایثارگران از عملکرد بنیاد شهید در حضور رئیس جمهور
یک ایثارگر که همسر یک جانباز بود در جریان حضور رئیس جمهور در جمع ایثارگران و جانبازان قم به شدت از عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی "مهر" به قم ، دکتر احمدی نژاد در ادامه سفر به استان قم در جمع صد ها نفر از ایثارگران و جانبازان و نیز خانواده های آنها حاضر شد و به گفتگو با آنها پرداخت.

در جریان این دیدار صابری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در گزارشی عملکرد این بنیاد را در رسیدگی به مسائل و مشکلات ایثارگران و خانواده شهدای قم مطلوب ارزیابی کرده و از "نهایت تلاش" این بنیاد در رسیدگی به مشکلات این اقشار سخن گفت.

پس ازسخنان وی و قبل از آغاز اظهارات رئیس جمهور همسریکی از جانبازان که خود نیز ایثارگر می باشد با خطاب قرار دادن احمدی نژاد اظهاراتی مبنی بررسیدگی به مشکلات جانبازان را نادرست خواند و به انتقاد شدید ازعملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخت.

رئیس جمهورنیزبه هنگام سخنان این همسرجانبازبا دقت به اظهارات وی گوش سپرده و پس ازپایان آن با گفتن جمله "علی عینی" (به روی چشمم) و رسیدگی به اظهارات وی تاکید کرد.

همچنین پس از پایان سخنان رئیس جمهور نیز جمعی از ایثارگران و خانواده های شهدا ضمن برخاستن ازمحل استقرارخود با صدای بلند شروع به بیان مشکلات خود کرده و از عملکرد ضعیف بنیاد شهید و امور ایثارگران انتقاد نمودند که احمدی نژاد نیز بر پیگیری این موضوع در جلسه امشب هیات دولت تاکید کرد.

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo