شهید آوینی


 
ویژه نامه کتابشناسی موضوعی نهج البلاغه منتشر شد
ویژه نامه تخصصی کتابشناسی موضوعی نهج البلاغه با معرفی 700 کتاب و با هدف ترویج فرهنگ علوی از سوی مرکز فعالیتهای قرآنی دانشجویان شعبه جهاد دانشگاهی واحد تربیت معلم منتشر شد.

ویژه نامه کتابشناسی تخصصی نهج البلاغه با هدف ترویج فرهنگ غنی علوی و آشنایی دانشجویان با موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی مطرح درنهج البلاغه از سوی مرکز فعالیتهای قرآنی دانشجویان شعبه جهاد دانشگاهی واحد تربیت معلم منتشر شده است.

در این ویژه نامه تخصصی ، بیش از700 کتاب با موضوع اندیشه در نهج البلاغه، ترجمه های نهج البلاغه به زبانهای مختلف دنیا، برگزیده هایی از نهج البلاغه به زبانهای مختلف، مشروح خطبه ها و نامه ها و کلمات قصار معرفی شده است.

حمید رضا بابایی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد تربیت معلم در این مورد گفت: مباحث خاص کلام و عقاید در نهج البلاغه، جهان بینی و جهانداری، الهیات، اصول و فروع دین در نهج البلاغه، اخلاق و نهج البلاغه، نهج البلاغه و اجتماع، نهج البلاغه و سیاست ، قرآن و نهج البلاغه ، نهج البلاغه و ادبیات، تاریخ و نهج البلاغه ، انسان و نهج البلاغه از عمده ترین سرفصلهای موضوعات کتابهای معرفی شده در این ویژه نامه است .

وی افزود: معرفی مقاله ها و سخنرانی های انجام شده درباره نهج البلاغه ، معرفی فهرستهای موضوعی واژه نامه ها ، اسناد نهج البلاغه و معرفی20 کتاب درباره سید رضی (ره) از دیگر قسمتها و بخشهای این ویژه نامه تخصصی است .

 

منبع:خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo