شهید آوینی

 
اولين «سايت ضدآمريكايی» در ايران افتتاح شد

همزمان با روز ملی مبارزه با استكبار جهانی اولين سايت اينترنتی ضدآمريكايی با عنوان «ابرهه» و با بخش‌های كتابخانه و مقاله توسط فرهنگ‌سرای پايداری افتتاح شد.
به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای پايداری، اين فرهنگسرا در راستای اهداف متعالی خود در ارائه هر چه بهتر فرهنگ ناب محمدی(ص) كه در انقلاب اسلامی ايران نمود داشته است و همين طور فرهنگ استكبار ستيزی و ذفاع از مظلوم كه از توصيه‌های مهم پيامبر اسلام و ائمه اطهار(ع) هستند، اقدام به راه‌اندازی سايت ابرهه كرد.
اين گزارش می‌افزايد، با توجه به اينكه به گفته امام راحل، آمريكا شيطان بزرگ عصر حاضر است و اكثر قريب به اتفاق شياطين كوچك‌تر و ظالمان حاكم بر سرنوشت ملت‌ها، دست پرورده و زير سلطه‌ اين شيطان اكبر هستند، سايت ابرهه راه‌اندازی شد تا بتواند با ارائه مطالب متنوع، نقشی هر چند كوچك در افشای چهره كريه و مستكبر دولت صهيونيستی آمريكا و سردمداران آن، داشته باشد.
بنابراين گزارش، در سايت ابرهه بيش از ۲۰ لينك وجود دارد كه همگی آنها قابليت به روز شدن را دارند. از جمله اين لينك‌ها می‌توان به مواردی چون، رهبری در برابر آمريكا و ايران، آمريكا و تروريسم، آمريكا و هاليوود، اسناد جاسوسی، جنايات آمريكا، سپاه آزاديخواه، گفت‌وگو، مقالات سياسی و تاريخی، ارسال نامه برای سران آمريكا، كتابخانه، كتاب های رايگان آمريكايی حق طلب، گالری عكس و ده ها لينك جذاب ديگر اشاره كرد.
از جمله بخش‌های قابل توجه اين سايت اينترنتی گالری عكس‌های جنايت‌های آمريكاست. عكس‌هايی از زندان گوانتانامو، شكست آمريكا در طبس، انفجار مقر تفنگداران دريايی آمريكا در لبنان، عكس‌هايی از خانواده شاه معدوم با آمريكايی‌ها، جنايات آمريكا در ويتنام، عكس‌‌هايی از مرگ «راشل كوری» خبرنگار آمريكايی كه در دفاع از يك خانواده فلسطينی كشته شد، فتح لانه جاسوسی و ده‌ها گالری ديگر از جمله عكس‌های منتشر شده در اين سايت اينترنتی هستند.
از ديگر نكات جالب توجه سايت، بخشی با عنوان نامه به سران آمريكاست كه در اين قسمت كاربر می‌تواند نامه و متن مورد نظر خود را برای سران آمريكا ايميل كند.
سايت ابرهه با آدرس‌های www.Abraheh.com، www.Abraheh.org و www.Abraheh.net بر روی اينترنت قرار گرفته است.

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo