شهید آوینی

 

چاپ و توزيع 110 عنوان كتاب دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس

 معاون ادبيات و انتشارت بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس، اين بنياد قصد دارد، 110 عنوان كتاب با موضوع دفاع مقدس را در بازار نشر توزيع كند.

حميد حسام در گفت‌ وگو با خبرگزاري فارس، با اشاره به اين كه اين حركت در راستاي تحقق بخشيدن به سخنان مقام معظم رهبري صورت گرفته است، ادامه داد: حضرت آيت‌الله خامنه‌اي در ديداري كه مسؤولان و دست‌اندركاران اين بنياد و نويسندگان ادبيات مقاومت در سال 1372 با ايشان داشتند، وي تاكيد كردند كه «خوب است در هفته دفاع مقدس 100 عنوان كتاب با موضوع دفاع به چاپ رسد.» به همين دليل با تلاش‌هايي كه در سال گذشته انجام داديم، توانستيم به اين خواسته مقام معظم رهبري برسيم.
وي در ادامه با بيان اين مطلب كه، اين تعداد كتاب براي توزيع در هفته دفاع مقدس هم اكنون زير چاپ هستند، افزود: ما در رسيدن به اين خواسته نگاه صرفا كمي نداشتيم، بلكه بيشترين تمركز ما در اين معاونت ارايه آثاري با كيفيت بالا بوده است.
حسام چاپ و توزيع اين تعداد كتاب را در هفته‌ دفاع مقدس، بي‌سابقه دانست و گفت: نقش كميته‌هاي كارشناسي كه در تمامي استان‌هاي كشور فعال هستند هم در اين موفقيت بي‌تاثير نبود، به طوري كه توانستيم از مجموع 24 استان موجود در كشور آثار فراواني را جمع‌آوري و براي چاپ آماده كنيم.
معاون ادبيات و انتشارت بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس يادآور شد: اين كتاب‌ها در موضوعاتي چون داستان، شعر، كودك و نوجوان، تحقيق و پژوهش، خاطره، زندگي‌نامه و... منتشر خواهند شد.

منبع : خبرگزاری فارس

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo