شهید آوینی

 

شورايي از نمايندگان نهادهاي مختلف براي همايش آيين‌هاي عاشورايي تشكيل مي‌شود

شوراي متشكل از نمايندگان نهادهاي مختلف كشور براي جلب مشاركت و برگزاري باشكوه و گسترده تر دومين همايش سراسري آئين‌هاي عاشورايي تشكيل مي‌شود.

به نقل از روابط عمومي تئاترشهر، حسين پارسايي، دبير شوراي مديريت تئاتر شهر و دبير دومين همايش سراسري آئين‌هاي عاشورايي با اعلام اين مطلب افزود: با توجه به استقبال طيف‌هاي مختلف مردم و هنرمندان از نخستين تجربه برگزاري همايش و ضرورت همكاري و همياري نهادهاي مختلف براي توسعه برنامه‌هاي اين حركت فرهنگي، هنري و ارزشي ستاد برگزاري همايش امسال، تشكيل شورايي با حضور نمايندگان و مديران سازمان‌ها و نهادهاي مختلف را پيش‌بيني كرده است.
 
وي ادامه داد: امسال طوري برنامه‌ريزي شده تا در اين شورا، نمايندگاني از سازمان صدا و سيما سازمان فرهنگي -هنري شهرداري تهران، بنياد شهيد انقلاب اسلامي، حوزه هنري سازمان تبليغات اسلامي، بنياد فرهنگي روايت، معاونت فرهنگي ستاد كل نيروهاي مسلح و ... حضور داشته باشند.

پارسايي، هدف از تشكيل اين شورا را ايجاد يك بسيج همگاني براي جلب مشاركت گسترده در راستاي شناسايي و معرفي قابليت‌ها و پتانسيل‌هاي فرهنگ و هنر عاشورا خواند و اظهار داشت: همكاري نهادهاي مختلف با مركز هنرهاي نمايشي و مجموعه تئاتر شهر اين فرصت را فراهم مي‌سازد تا با ايجاد فضايي مناسب بر مشاركت گروه‌هاي مختلف مردم، حضور گسترده همه هنرمندان، فعالان در حوزه تئاتر كشور به دست‌اندركاران آئين‌هاي نمايشي و مجالس تعزيه‌ در اين همايش امكان‌پذير شود.

گفتني است دومين همايش سراسري آئين‌هاي عاشورايي از شانزدهم تا بيست و يكم بهمن ماه سال جاري در تهران برگزار مي‌شود.

منبع: خبرگزاري فارس

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo