شهید آوینی

 

سومین جشنواره استانی تئاتر بسیج در کرج آغاز شد
سومین جشنواره استانی تئاتر بسیج صبح امروز در کانون بسیج سپاه ناحیه کرج آغاز بکار کرد .

دبیر جشنواره تئاتر بسیج در کرج گفت : این جشنواره که با هدف انسجام ، سازماندهی و برنامه ریزی اصولی و صحیح در بدنه بسیج برای هنرمندان تئاتر برگزار می شود ، صبح امروز آغاز شده و عصر چهارشنبه به کار خود پایان خواهد داد .

علی امیر کمالی افزود : در این جشنواره 10 گروه تئاتر از نواحی منطقه استان تهران شرکت کرده اند که پس از بازبینی 45 اثر در جلسه بازبینی که به مدت یک هفته در کرج وسایر شهرستانهای استان تهران انجام شد 12 اثر به بخش مسابقه راه یافتند.

وی موضوع نمایش های جشنواره را آزاد اعلام و خاطر نشان کرد : اغلب کارهایی که به نمایش در می آیند به مسائل ارزشی و دفاع مقدس می پردازند .

امیر کمالی ادامه داد : جشنواره دارای بخش مسابقه است که از مجموع آثار ارائه شده شش اثر در سالن شهدای سپاه ناحیه کرج و شش اثر در سالن حافظیه عظیمیه اجرا می شوند ، پنج اثر نیز در شهرستانهای دیگر اجرا خواهند شد .

دبیر جشنواره استانی تئاتر بسیج یادآور شد : امروز تئاترهای "انجمن پلاک " به کارگردانی اسماعیل رجبی در سالن شهدای سپاه کرج  ، تئاتر " خاطره " به کارگردانی سیروس همتی و فرشته میرزکی در سالن حافظیه کرج ، " چند و چون و نمایشی دیگر " به کارگردانی پژمان کاشفی در سالن شهدای رباط کریم و " شوق دیدار " به کارگردانی سعید تواضعی و فاطمه نوزعیم در سالن حافظیه نظرآباد به نمایش درمی آیند .

گفتنی است از مجموع 12 اثر راه یافته به جشنواره 7 اثر متعلق به شهرستان کرج است .

مراسم اختتامیه این جشنواره پنج شنبه هفته جاری در سالن شهدای سپاه کرج برگزار خواهد شد

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo