شهید آوینی

 

دومین اجلاس سراسری نماز نیروهای مسلح برگزار می شود

گروه مذهبی: دومین اجلاس سراسری نماز نیروهای مسلح 26 مردادماه ساعت 8 صبح در مجتمع فرهنگی الغدیر نیروهای زمینی سپاه پاسداران انقلاب سالامی برگزار می شود.

دومین اجلاس سراسری نماز با حضور 700 نفر از فرماندهان، مسئولان، روحانیون و مبلغین امر اقامه نماز در نیروهای مسلح همچنین روسای سازمانهای عقیدتی، سیاسی نیروهای مسلح، نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رابطین نماز وزارتخانه ها و مسئولان اقامه نماز کشور برگزار می شود.

بنا بر اين گزارش این اجلاس با هدف تحقق تدابیر و رهنمودهای فرماندهی کل قوا در ترویج و توسعه امر نماز، بررسی عملکرد و ارائه گزارشهای فعالیتهای انجام شده پیرامون طرح منزلت نماز، ایجاد فضای مناسب جهت گسترش، تعمیق و تبلیغ فرهنگ نماز در کلیه نیروهای مسلح و ایجاد انگیزه و جلب نظر فرماندهان مدیران و کارکنان نیروهای مسلح به امر اقامه نماز برگزار می شود.

همچنين بررسی عوامل، موانع و زمینه های مناسب پیرامون فعالیتهای اقامه نماز در نیروهای مسلح، شناسایی ابتکارات، خلاقیتها و تقدیر از فعالان امر اقامه نماز در نیروهای مسلح از دیگر اهداف برگزاری دومین اجلاس سراسری نماز است.

گفتنی است بررسی کارکرد نیروهای مسلح در توسعه امر اقامه نماز، پیشرفت طرح منزلت نماز، بررسی مشکلات و چالشها در مسیر رسیدن به راهکارهایی برای ارتقای فرهنگ نماز از برنامه های این اجلاس است.

منبع : خبرگزاری شبستان

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo