شهید آوینی

 

سايت باشگاه خبرنگاران بسيج افتتاح شد

 سايت خبري باشگاه خبرنگاران بسيج ناحيه مالك اشتر به آدرس اينترنتي WWW.BJCM.IR افتتاح شد.

به نقل از باشگاه خبرنگاران بسيج، صبح روز یکشنبه سايت باشگاه خبرنگاران بسيح با حضور فرماندهي و نمايندگي ولي فقيه ناحيه مالك اشتر و جمعي از فرماندهان و خبرنگاران باشگاه افتتاح شد.
در اين مراسم كه در مكان باشگاه خبرنگاران بسيج برگزار شد ماليمر معاونت روابط عمومي در ناحيه مالك اشتر در رابطه با اهداف راه‌اندازي سايت و چگونگي شكيل‌گيري آن خاطرنشان كرد: سايت خبري باشگاه خبرنگاران بسيج داراي بخش‌هاي مختلفي چون صفحه مخصوص به آرشيوهاي خبري، تصويري، مقالات علمي و تحقيقاتي، فرهنگي‌، سياسي، اتاق گفت و گو و صفحه‌اي مخصوص دريافت انتقادات،‌پيشنهادات و نظرات كابران بخشي تحت عنوان «در باره ما» حاوي اطلاعاتي در رابطه با اهداف و چگونگي و بخش‌هاي تشكيلاتي باشگاه خبرنگاران بسيج است.
وي در ادامه افزود: همچنين در اين سايت اطلاعاتي در خصوص تاريخچه زندگي بزرگان دين،‌شهدا‌ و ايثارگران دفاع مقدس و مناسبت‌هاي مذهبي در اختيار كاربران قرار مي‌دهد.
بر پايه اين گزارش داوود آذرنوش فرمانده ناحيه مقاومت بسيج مالك اشتر در حاشيه مراسم افتتاحيه باشگاه خبرنگاران بسيج ويژگي بارز خبرنگاران بسيجي را صداقت،‌جسارت و شجاعت اعلام كرد و گفت:‌خبرنگاران بسيجي رسالت سنگيني برعهده دارند و بايد در راستاي انتقال و ترويج آرمان‌هاي ارزشمند بسيج گام بلندي بردارند.
وي اظهار داشت‌: نيروي مقاومت بسيج به دليل اينكه با آحاد مردم ارتباط دارد براي رشد و پويايي مردم در زمينه‌هاي مختلف برنامه ريزي مي‌كند و توانسته است در زمينه اطلاع رساني نيز گام‌هاي موثري بردارد و باشگاه خبرنگاران بسيج بستر مناسبي براي انعكاس فعاليت بسيجيان است.
وي اذعان داشت: موفقيت باشگاه خبرنگاران بسيج زماني حاصل مي‌شود كه اخبار بسيج به خارج از سطح جغرافيايي انعكاس يابد و مردم با آخرين دستاوردهاي نوين بسيجيان آشنا شوند.
لذا به اين طريق است كه ارتباط دو سويه ميان بسيج و آحاد مردم عميق تر خواهد شد.
آذرنوش تاكيد كرد: ‌خبرنگاران در مقوله‌هاي متعدد فرهنگي،‌ورزشي، اقتصادي، سياسي، اجتماعي و ... فعاليت خواهند كرد و بستر مناسبي براي انعكاس فعاليت‌هاي بسيج به ويژه ناحيه مالك اشتر فراهم خواهد شد.
وي حرفه خبرنگاري را حرفه مقدسي برشمرد و ادامه داد:‌ خبرنگاران پل ارتباطي ميان مسئولان نظام جمهوري اسلامي ايران و مردم هستند و با صداقت،‌شجاعت و مهارت اخبار حوادث رخ داده را به اذهان عمومي مي‌رسانند.

منبع:خبرگزاری فارس

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo