شهید آوینی

 

مسابقه تألیف كتاب نماز

هشتمین مسابقه بزرگ «تألیف كتاب نماز» ویژه جوانان نویسنده و نویسندگان جوان برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، این مسابقه در موضوعات نماز مطلوب از دیدگاه قرآن، نقش نماز در بهسازی زندگی، نماز انتظار و امید، رفتار انسان مسلمان و انس با قرآن و سیمای نماز در بیان مهدی(عج) در مقام نماز برگزار می شود.
جوانان در دولت مهدی(عج) و نماز و منتظران دولت دوست، جایگاه قرآن، مسجد و نماز در عصر ظهور، مهدی(عج) در محراب نماز مسجدالاقصی و شعری كه در ظهور خواهم سرود برگزار می شود.
همه دانش آموزان دوره متوسطه می توانند در این مسابقه شركت كنند و یك اثر نمی توانند در چند قالب (به صورت كشكولی) ارایه شود و منابع و مأخذ و مستندات ذیل هر صفحه و در پایان اثر حتماً ذكر شود و نیز صاحب امتیاز آثار برگزیده سال 84 ستاد اقامه نماز خواهد بود.
نتایج مسابقه پس از بررسی توسط هیأت علمی در ایام مبارك دهه فجر 84 از طریق روزنامه های كثیرالانتشار و ستادهای اقامه نماز كشور اعلام خواهد شد.
آثار ارسالی باید با پست سفارشی تا 20 آبان ماه به نشانی تهران، خیابان طالقانی، میدان فلسطین، ستاد مركزی اقامه نماز معاونت فرهنگی و پژوهشی ارسال شود.
سفر زیارتی حج عمره و مشهد مقدس و سكه بهار آزادی از جمله جوایز این مسابقه است.
دانش آموزان می توانند برای كسب اطلاعات بیشتر با تلفن 3-88893891 دبیرخانه مسابقه بزرگ تألیف كتاب نماز تماس بگیرند.
این مسابقه از سوی ستاد اقامه نماز و با مشاركت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، سازمان دانش آموزی و ستاد اقامه نماز صدا و سیما برگزار می شود.

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo